[ bc ] [ b / int ] [ pol / a / bo / dt / mu / t / vg / wp ] [ g ] [ апошнія паведамленні ]

/b/ - Трызненне

Імя
Электронная пошта
Тэма
Допіс
Файл
Убудаваць
Пароль (Для выдалення файлаў)

File: 1593599329765.jpg (130,43 KB, 750x750, MqmTreu.jpg)

 No.319

Вашы думкі наконт BLM, SJW, LGBT і іншай брыдоты?
Ці падтрымлівае гэта наша моладзь?

 No.320

У маладосці гэта былі эма і готы. Цяпер гэта негры і геі. Гэтыя субкультуры прыходзяць і сыходзяць, калі людзі вырастаюць.

 No.322

Ну якое можа быць стаўленне да ўсёй гэтай поскудзі на дошцы для ўсходнееўрапейскіх ананімаў? Заканамерна, што адмоўнае або пахуістычна-нейтральнае

 No.323

>BLM
Хутчэй адмоўнае. Што чорнае быдла, што белае… усіх цярпець не магу. Тое, што ў масавай культуры замацавалася памяць пра чорнаскурых рабоў (хаця былі і белыя) — не нагода цяпер іх падсаджваць на сацыялачку за кошт белых людзей. І тым больш не нагода помнікі Касцюшку паганіць.
Мянтоўскае бязмежжа, тым не менш, вартае асуджэння, незалежна ад колеру скуры ахвяр.
>SJW
Якія канкрэтна? Гэта амерыканскі аналаг слова "змагар", так?
>LGBT
>G
Нейтральна, нават крыху станоўча. Чым больш підараў вакол — тым больш прыгожых дзяўчат дастанецца гетарастам кшталту мяне. І ўвогуле, яны такімі нарадзіліся, нічога дрэннага не бачу. Тэзіс "такімі іх зрабіла прапаганда" адмаўляю.
>L
Калі баба тоўстая і страшная — толькі за. А іншыя бываюць?
>B
Нічога дрэннага не бачу.
>T
Калі не за мой кошт (мала хто ведае, але ў нашай краіне гарманальную "тэрапію" і аперацыю па змене полу праводзяць ~~бясплатна~~ за кошт падаткаплацельшчыкаў, калі Т пераканае камісію псіхолагаў, што жыць з прыроджаным наборам геніталій не можа) — мне похвіг. Гэтыя псіхі для грамадства ніякай небяспекі не нясуць, у адрозненне ад наркаманаў, алкашоў і аматараў парушаць ПДР.

 No.324

>>323
>А іншыя бываюць?
Бываюць, я на порнхабе бачыў.

 No.325

File: 1593629565828.jpg (13,87 KB, 480x480, IMG_20190614_104108.jpg)

>>319

Не фанат тэорый замоў, но гэты дыскурс вакол SJW мне інтуітыўна здаецца штучным.
Такое ўражанне, што суць у нечым зусім іншым, бо гэта не такія пытанні, каб цалкам забіць сабой медыяэфір, дыскурс і голавы захаднай моладзі.

Па першае, гэтыя праблемы кшталту "мелкія брыльянты", калі рэальных праблем не засталося. Па другое, яно напарваецца на розныя меркаванні ў іншых культурах, дзе розныя дэвіацыі трактуюцца строга адмоўна, напрыклад як у рэлігіях ці ў турэмных паняццях. А такія рэчы надзвычай жывучы і важны, і чэлавеку з другой культуры крайне цяжка прыняць новыя модныя адносіны да гэтых пытанняў.
Мае адносіны цалкам інтуітыўны - гэта брыдота, я таплю за Рэспубліканцаў і Трампа.
Гэта ўсе інфанцільная дурасьць, накшталт каммунізму, за ўсе добрае, давайце есьць толькі цукеркі, давайце нікога нельга будзе назваць підарам.
Ва ўсім гэтым прорва лагічных супярэчэнней і апаснасьці гулагаў, цэнзуры і массавага гвалту.
Ідзе гэта ад левых інтэлектуалаў, бо еўрапейскіх інтэлектуалаў заўседы знасіла ў лева, і іх дамінантны ўплыў на універсітэцкую срэду ў ЗША і еўропе.
Яшчэ на гэта можна глядзець праз такую сісцему, калі дрэнныя часы народжвае моцных людзей, моцныя людзі робяць добрыя часы, добрыя часы робяць наіўных сацыялістаў, наіўныя сацыялісты робяць радыкальных каммуністаў, якія хароняць цывілізацыю.

 No.328

Сам я на ялдзе вярцеў чарнамазых і підарасаў, але
> Ці падтрымлівае гэта наша моладзь?
увесь рушняк каля беларускай нацыянальнай тэмы пасля Плошчы-2010 складаўся спрэс з “лібералаў”, якія тапілі за “усё харошае”, капіюючы мадэлі ў пяндосаў. Дадайце яшчэ тое, што рушняк гэты дагэтуль аўтафажны і таксічны (“апошнія беларусы”-ратавальнікі краіны не любяць губляцца на фоне канкурэнтаў, а таму звычайна пачынаюць мерацца ступенню ахвяры за Радзіму і падазраваць іншых за кэдэбістую агентуру ці маскалькіх здраднікаў) – праз гэта набор свежай крыві не быў такім актыўным. У выніку маем два пласты беларускай моладзі – зрусіфікаваных “страчаных”, якім цікавыя ўпіскі і бухічы, а на “смешной колхозный язык” да сіняй сракі, але з іншага боку – у іх распаўсюджана гамафобія і ксенафобія; і “лібералаў”, якія на словах падтрымліваюць нацыянальнае пытанне (але, як належыць сапраўднаму аналагу SJW, не на практыцы), і разам з тым падтрымліваюць увесь гэты вэрхал, маўляў, лутаюць там па справядлівасці. Зрэшты, тыповы персанаж гэтай тусоўкі – лесбійскіх замашак дзеўка, якая тусуецца на ўсякіх лекцыях у Корпусе ці на Кастрычніцкай вуліцы і “вельмі цёпла ставіцца да мовы” (некаторыя нават размаўляюць, але цяпер гэта стала болтш рэдкай аказіяй). Каго лічыць “нашымі”, вырашайце самі.

 No.331

>>328
>Каго лічыць “нашымі”, вырашайце самі.
Чума на оба гэтых дома. Мне не падобаецца гэтая звязка барацьба супраць дыктатуры = лібералізм = западны дыскурс пра равенства.
Трэба разрываць гэты ланцуг здаровым нацыяналізмам. Можнао хрысціянствам у тым ліку.
Мова, вера, незалежнасьць.

 No.332

>>325
А што, калі ў Амерыцы сапраўды іншых праблем няма, як дамагацца роўных правоў для ўсіх гендараў?

 No.333

>>332
Магчыма, але пад гэтымі прэдлогамі ідзе барацьба за рэальную ўладу. І наследствы катастрафічныя, гэта ўжо бачна.
І мне аднаму здаецца штучным усё гэта? Тобок, гэта спачатку змяніўся дыскурс і галівудскія жыды трымалі нос па ветру, або яны (або хто другі) наўмысна, ці паў-наўмысна, падняў гэту хвалю?

 No.334

>>328
Ізноў "няправільныя" змагары і змагаркі ў штаны насралі.
Дык сам зрабі, ачольвай рух "правільных" змагароў. Пяззець усе ўмеюць

>маўляў, лутаюць там па справядлівасці

Не па справядлівасці. Хаця похвіг, у пендасаў страхоўка.

>як належыць сапраўднаму аналагу SJW, не на практыцы

Як трэба "правільна" рабіць на практыцы?

>звычайна пачынаюць мерацца ступенню ахвяры за Радзіму

Прыклад?

Не, я не адмаўляю прысутнасць сярод "лібералаў" махровых дзяўчынак-левакоў, якія бяздумна рэтранслююць заходнюю павестку пра "каланіяльны дыскурс, гендарныя праблемы" і іншую лявяцкую лухту, але сцверджанне
>увесь рушняк каля беларускай нацыянальнай тэмы пасля Плошчы-2010 складаўся спрэс
мне здаецца перабольшаным.

 No.335

>>334
Здаецца, што певень нясецца. А ў "ліберальным" моладзевым рушняку яны сапраўды пераважаюць.
Мы - у межах статыстычнай хібнасці і таму, мяркую, той анон так радыкальна падзяліў моладзь на "страчаных" і "лібералаў".

 No.336

>>335
Воў-воў, упаў-адціснуўся.

Усе левачкі сядзяць у фэйсбуках і пяззяць, ну і па корпусах швэндаюцца. Не хадзі ў корпус і не сядзі ў фэйсбуку. яшчэ магчыма, што ты ўсіх, хто табе не падабаецца, у SJW запісваеш

 No.337

>>334
> Ізноў "няправільныя" змагары і змагаркі ў штаны насралі.
Ты парваўся таму, што сам з гэтых, або табе б адно пасрацца? Сур’ёзна пытаюся. Ад твайго адказу будуць залежаць адказы на астатнія пытанні.

 No.338

>>336
Тых, хто мне не падабаецца, я запісваю ў елдасмокі. Вітаю ў спісе, дарэч

 No.339

>>337
> сам з гэтых
З якіх "гэтых"? Верагодна, на мой погляд — не, на твой — так

>або табе б адно пасрацца?

Гледзячы пра што. У дадзеным выпадку рэальна цікава паназіраць за працэсамі ў галаве таго, хто так смела і катэгарычна на 2 групы падзяліў моладзь.
>Ты парваўся
Пры такім падыходзе адно срацца і застаецца.

 No.340

>>338
>Ом-ном-ном.
Але сур'ёзна, чаго некаторыя беларускамоўныя такія таксічныя ў адносінах да іншых беларускамоўных?

 No.341

>>340
А што ж нам, у сракі адзін аднаго цалаваць за тое, што мы такія малайцы? Мы ўжо ў утульным асяроддзі, дзе беларускамоўнасць не з'яўляецца выключнай рысай, дзе можна забыцца на тое, што мы - маргінальная/элітарная/ваш варыянт меншасць, і рабіць з белчана чацік з мілымі стыкерамі было б неразумна. Дзе яшчэ мы можам па-беларуску кпінаць з незнаёмцаў і атрымліваць адказы без мадэрацыі і СМС?

 No.342

І, што важна, у якасці адказу атрымліваць не крыўдачку і бан

 No.343

>>341
То шырце Белчан сярод беларускамоўных, сярод Чатаў-97 і ін.

 No.344

>>343
>чаты-97
Гэта вельмі неабачліва і рызыкоўна.

 No.345

>>344
Чаму?

 No.347

>>339
>З якіх "гэтых"?
Заагрыцца на эмацыйную напаўіранічную крытыку лявацкага змагарства мог толькі той, хто сябе залічвае за змагара-лявака.

>У дадзеным выпадку рэальна цікава паназіраць за працэсамі ў галаве таго, хто так смела і катэгарычна на 2 групы падзяліў моладзь.

Уяві_абстрактна_як_я_пасікаў_на_твой_напружаны_твар.тхт

>Пры такім падыходзе адно срацца і застаецца.

>Ізноў "няправільныя" змагары і змагаркі ў штаны насралі.
>Дык сам зрабі, ачольвай рух "правільных" змагароў. Пяззець усе ўмеюць
Так, маеш рацыю.

 No.348

File: 1593675734593.png (249,32 KB, 480x360, ClipboardImage.png)

>>334
>Як трэба "правільна" рабіць на практыцы?
Ды, па праўдзе кажучы, гэтак жа сама, як і ў тэорыі: для пачатку, напрыклад, карнявое «размаўляйце па-беларуску самі і разам з намі». SJW-тыпаж, аднак, не цікавіць вынік барацьбы, а сам працэс барацьбы, у якім вельмі пажадана быць героем, і вельмі пажадана – д’Артаньянам сярод підарасаў. Што яшчэ больш распаўсюджана ў такіх хватаноў – гэта virtue signalling, то бок дэманстрацыя знешніх прыкмет «добрай» пазіцыі пры адсутнасці чаго-небудзь па-за гэтай дэманстрацыяй ці нават супярэчнасці з пазіцыяй. Уласна, менавіта праз гэта ўсё на самым масавым за апошнія часы Дні Волі-’18 пачуць беларускую было крыху цяжэй, як ты адыходзіў ад сцэны. «Аўтафажнасць» рушняку патрабавала для падтрымання жыццядзейнасці паступовага адрачэння ад ранейшых фундаментальных ідэй, і ў выніку ад пікрылэйтэду часоў першай паловы 2010-х (які ў сваю чаргу таксама ўжо быў кампраміснай адмовай) рушняк дайшоў да «можна ўвогуле не размаўляць па-беларуску, дастаткова пазначыць сябе Пагоняй/сцяжком». Што і адбывалася. Мне востра запомніўся адзін момант – на той Дзень Волі я ехаў на маршрутцы і ля опернага ўжо збіраўся папрасіць прыпыніць, як раптам хлопец на суседнім крэсле з бел-чырвона-белай стужачкай і Пагоняй на шапцы гукнуў «АСТАНАВІЦЕ ПАЖАЛУСТА». Здавалася б, дробязь – сказаць заместа гэтага «прыпыніце, калі ласка», хоць была б гэта першая і апошняя фраза на беларускай мове за сёння, але раз ужо ты едзеш не на абы што, а на фестываль беларускай нацыянальнай ідэі. Аднак рушняк вакол гэтай ідэі задаў менавіта такія правілы гульні.

 No.349

>>334
ч. ІІ ад >>348

Так што, адказваючы на тваё пытанне – на практыцы трэба дэманстраваць паслядоўнасць і заўсёды ставіцца да сябе крытычна, шукаючы заганы ў сваёй пазіцыі. «Лявакоў», на вялікі жаль, гэта рэдка цікавіць – ім прасцей абвесціць сябе Праведнікамі Сусвету і лічыць любыя спробы крытыкі за змову белых XY-храмасомных цысгендараў. Ці за пяздлівых гаўнюкоў, якія самі анічога не робяць, га? :wink wink:

>Прыклад?

Ды калі ласка:
>чаго некаторыя беларускамоўныя такія таксічныя ў адносінах да іншых беларускамоўных?
Ты нават тут, на беларускамоўнай дошцы, падкрэсліў, што таксічнасць да цябе праяўляюць на глебе мовы («авой, я прыгнечаная меншасць, а мяне нават свае пінаюць, во яны гаўнюкі таксічныя»). Даю падказку: не, я таксічны да цябе не таму, што ты іншы беларускамоўны, а таму, што ты пыхлівы абізгал, ад почырку якога ванець прэтэнцыёзнасцю і «мне ўсе павінныя»-ладам мыслення. I could use at least three other languages to tell the same, たい場合. Цём у лобік.

 No.350

>>347
>Заагрыцца на эмацыйную напаўіранічную крытыку лявацкага змагарства мог толькі той, хто сябе залічвае за змагара-лявака.
Не. У Амерыцы паліцай прыдушыў негра, а выйшлі на вуліцы ў тым ліку і белыя. Не трэба быць неграм, каб асуджаць мянтоўскае бязмежжа.
І ты напісаў літаральна наступнае:
>увесь рушняк каля беларускай нацыянальнай тэмы пасля Плошчы-2010 складаўся спрэс з “лібералаў”, якія тапілі за “усё харошае”, капіюючы мадэлі ў пяндосаў.
Я "заагрыўся" (што б ты не разумеў пад гэтым словам канкрэтна) з-за таго, што я акурат не залічваю сябе і "рушняк" вакол сябе да левых, але адношуся да "усяго рушняка каля беларускай тэмы".

Астатняе проста без каментароў, наўрад ці магчыма д'Артаньяну сярод підарасаў данесці думку, што ўсе наведвальнікі Дня Волі не абавязаныя падыходзіць пад нейкі ўяўны ідэал.
>ты пыхлівы абізгал, ад почырку якога ванець прэтэнцыёзнасцю і «мне ўсе павінныя»-ладам мыслення.

Адзінае, з чым абсалютна згодны, вось:
>для пачатку, напрыклад, карнявое «размаўляйце па-беларуску самі і разам з намі».
Паўсюль размаўляеш, га?

 No.351

>>350
>але адношуся да "усяго рушняка каля беларускай тэмы".
Які цуд! На якіх імпрэзах цябе можна (было) сустрэць? Якія з іх ты арганізаваў? Ці табе патрэбна азначэнне слова «рушняк»? Падказка: рушняк – гэта тусоўка, якая мусіць спараджаць рух. Уласна, менавіта таму рух і рушняк – два розныя словы, бо апісваюць два розныя канцэпты. Таму калі тваё імя не гугліцца так, як гугліцца імя Пальчыса, Вячоркі ці Белавуса – ты крыху па-за рушняком. Так што прысь з-пад маёй каленкі, ёлупень.

>ўсе наведвальнікі Дня Волі не абавязаныя падыходзіць пад нейкі ўяўны ідэал.

Усе наведвальнікі Дня Волі (ці сама менш заўважная большасць сярод іх) абавязаныя падыходзіць пад даволі пэўны ўяўны ідэал, бо іначай гэта не Дзень Волі, а пярэсты статак. Трэба браць на сябе адказнасць і ставіць сабе мэты і задачы, каб рух, часткай якога ты стаўся, вёў да пажаданых рэзультатаў, а не быў проста броўнаўскім. Хаця, зрэшты, «лявацкія» тыпажы рэдка разумеюць гэты тэзіс – у іх поле мыслення выпалена лозунгамі кшталту «будзьце інклюзіўнымі», «нават калі на ламанай, то ўжо файна» і ўсё такое. Фокус на працэсе, а не выніку.

>Паўсюль размаўляеш, га?

Як я скажу «паўсюль», што ты зробіш? Скажаш «ага, канешне, пяззіш»? Як я скажу «не паўсюль», то тады «ага, так і думаў»? Патлумач сэнс свайго пытання. Я ў ім, прызнацца, бачу толькі яшчэ адзін прыклад спробы замерыць ступені ахвярнасці за Радзіму.

 No.352

>>351
>азначэнне
Гэтае азначэнне з ТСБМ? Выражайся канкрэтна і не выдумляй на ляту. Пальчыс з Белавусам — не ўся моладзь і не ўвесь рух ці "рушняк".

>абавязаныя

Ніхто нікому нічога не абавязаны. Так, мне б хацелася, каб вакол размаўлялі па-беларуску, не злоўжывалі алкагольнымі напоямі, добра працавалі і добра адносіліся да бліжняга свайго, але не лічу, што мне нехта штосьці абавязаны. Да таго ж, ты дэманструеш
>«мне ўсе павінныя»-лад мыслення
, што выклікае дадатковы сумнеў у тваёй паслядоўнасці і схільнасці да самакрытычнасці, выбачай. Але я веру, што калі пастараешся, ты здольны пабачыць гэтае супярэчанне самому сабе і крытычна яго разабраць. Зазначу, што пішу гэта без пыхлівасці, ты мне таксама нічога не павінен але буду рады, калі ты крыху пазбавішся лішняй атрутнасці.

>Трэба браць на сябе адказнасць і ставіць сабе мэты і задачы

Трэба. І рабіць трэба. Асабліва сваім прыкладам. За атрутным д'Артаньянам мала хто захоча ісці.

>Фокус на працэсе, а не выніку.

Не буду адказваць за Белавуса з Пальчысам, а асабіста мне цікавыя і працэс, і вынікі. Адзін з вынікаў, якія я хацеў бы бачыць, — каб усе беларускамоўныя і (цяпер)wannabe-беларускамоўныя публічна карысталіся беларускай мовай без усялякай там ахвярнасці, натуральна і бесперашкодна, не задумваючыся.

 No.353

>>352
>Як я скажу «паўсюль», што ты зробіш? Скажаш «ага, канешне, пяззіш»? Як я скажу «не паўсюль», то тады «ага, так і думаў»?
Ты быццам адразу запісаў сябе ў ахвяры злосных ананімусаў. Не, я проста спытаў, цікава, наколькі ты сам імкнешся да паслядоўнай рэалізацыі "карэннага прынцыпу", а не да таго, каб выставіць навакольных підарасамі. Калі паўсюдна — малайчына, працягвай, і спакайней рэагуй на тых, хто яшчэ не можа паўсюдна бездакорна размаўляць і адчувае сябе некамфортна ў рускамоўным асяроддзі. Калі не паўсюдна — ну што ж, бывае, старайся максімальна абазначыць сваю пазіцыю і пашыраць сферу выкарыстання беларускай мовы. Калі хтосьці зусім не размаўляе — рэкамендую паспрабаваць. Усім рэкамендую паляпшаць культуру мовы, не баяцца памылак, забіваць на беларусафобаў і на таксічных д'Артаньянаў, якія ў каго заўгодна знойдуць "памылкі" і будуць удаваць з сябе больш беларусістага беларуса, беларусізаваць сваё асяроддзе. І нават майка з Пагоняй будзе лепш, чым зусім нічога. Трэба падтрымліваць тых, хто яшчэ не гатовы ці не можа перайсці на добрую беларускую мову, а не дэматываваць іх пазіцыяй "я больш беларусісты беларус, а вы бяздумныя аматары працэсу/бруд з-пад пазногцяў/SJW без мэты/etc. Зараз паспрабуеш штось пра працэс напісаць? Хаця мне похвіг. Вялікае падарожжа пачынаецца з маленькага кроку: спачатку майка, пасля "прыпыніце, калі ласка", і г.д. Проста ў наступны раз скажы чалавеку, што ў "спыніце, калі ласка" няма нічога страшнага, гэта куды больш канструктыўна, чым пасля скардзіцца на "няправільных" удзельнікаў Дня Волі.

 No.354

>>353
>Я ў ім, прызнацца, бачу толькі яшчэ адзін прыклад спробы замерыць ступені ахвярнасці за Радзіму.
Я чакаў такую водпаведзь, хаця спадзяваўся, што ў цябе хопіць канструктыўнасці на канкрэтны адказ і пошук кропак агульных інтарэсаў, але ты ізноў з'ехаў на нейкія спробы выставіць навакольных підарасамі. Пастарайся наступным разам так не рабіць і не абвінавачваць суразмоўцу ў пыхлівасці, калі табе не падабаецца ягоная пазіцыя.
Пяззіш ці не — застанецца на тваім сумленні, Мікітка, усё адно мы на ананімнай дошцы. Асабіста я заклікаю ўсіх максімальна карыстацца беларускай мовай у жыцці, незалежна ад сваіх пачуццяў да "рушняку", навакольных, підарасаў, д'Артаньянаў і г.д.

 No.355

>>352
>Гэтае азначэнне з ТСБМ?
Чакаў такую водпаведзь. Гэта слэнгавае слова, і я ўкладаю ў яго менавіта такі сэнс, які табе раскрыў, даволі канкрэтна, мушу заўважыць.
>Пальчыс з Белавусам — не ўся моладзь і не ўвесь рух ці "рушняк".
Цытуй, дзе я напісаў адваротнае.
>мне б хацелася
News flash: асабіста мне да сракі, чаго б табе хацелася. Але калі ты зазбіраешся на сход «Беларусы супраць алкаголю», ты мусіш сама менш хацець даць рады свайму алкагалізму, бо гэта – мэта сходу. Калі ты ідзеш на гэты сход у якасці алкаша – ты крывіш душой. Калі ты ідзеш на беларускі Дзень Волі – здаўна вядомы як дзень, калі мы ўсе раптам прыгадваем пра свае нацыянальныя каштоўнасці і робім сябе заўважнымі, каб артыкуляваць важнасць гэтых каштоўнасцяў – але да гэтага літаральна нуль высілкаў прыкладаў да артыкуляцыі важнасці, ты крывіш душой. Абавязаны прыходзіць на Дзень Волі ў якасці артыкулятара нацыянальных каштоўнасцяў, такім чынам, ты не мне з маімі хацелкамі, на якія табе ўзаемна мусіць сраць хацецца, а мэтам мерапрыемства.
>Адзін з вынікаў, якія я хацеў бы бачыць, — каб усе беларускамоўныя і (цяпер)wannabe-беларускамоўныя публічна карысталіся беларускай мовай без усялякай там ахвярнасці, натуральна і бесперашкодна, не задумваючыся.
Наступным разам тады спытайся не «чаму некаторыя беларускамоўныя таксічныя да іншых беларускамоўных», а «ты чаго да мяне даёбся, курвы лупатай сын». Асабліва, калі ты ў чыста беларускамоўным асяродку, і пытанні моўных прыярытэтаў пакінутыя за парогам. Такім чынам ты прадэманструеш паслядоўнасць сваёй пазіцыі і тое, што сапраўды прытрымліваешся ўсіх выказаных сабой тэзісаў, а не языком чэшаш, каб скласці добрае ўражанне ў іншых. Спадзяюся, ты разумееш, чаму я так лічу.

 No.356

>>353
>Не, я проста спытаў, цікава, наколькі ты сам імкнешся да паслядоўнай рэалізацыі "карэннага прынцыпу", а не да таго, каб выставіць навакольных підарасамі.
Калі я раблю меркаванне, што суразмоўца заслухаў школьны курс беларускай мовы, я звяртаюся да яго па-беларуску. У іншых выпадках даводзіцца ўжываць англійскую/маскальскую. Яшчэ пытанні?
>Вялікае падарожжа пачынаецца з маленькага кроку: спачатку майка, пасля "прыпыніце, калі ласка", і г.д.
За амаль трыццаць год гульні ў «можна памаленечку» мы як нацыянальная супольнасць страцілі 30% тых, хто вызнае беларускую роднай мовай, а таксама надалі слову «змагар» лаянкавы сэнс, і гэта апускаючы больш значныя наступствы кшталту эканамічна-палітычнай катастрофы. Як там завецца нешта, калі ты робіш адно і тое ж і чакаеш на іншыя вынікі? Я б сказаў, што гэта як мінімум незацікаўленасць у выніках.
>Трэба падтрымліваць тых, хто яшчэ не гатовы ці не можа перайсці на добрую беларускую мову, а не дэматываваць іх пазіцыяй "я больш беларусісты беларус, а вы бяздумныя аматары працэсу/бруд з-пад пазногцяў/SJW без мэты/etc.
>Трэба падтрымліваць тых, хто яшчэ не гатовы ці не можа перайсці на забіванне цвікоў малатком, а не дэматываваць іх пазіцыяй "ды ніхрана ў вас не атрымаецца, як тыркаць шрубоўкай у цвік"
Інклюзіўнасць, ага.
>я больш беларусісты беларус, а вы бяздумныя аматары працэсу/бруд з-пад пазногцяў/SJW без мэты/etc.
Дарэчы, гэта трэці прыклад, калі ты пачаў замяраць ступень ахвярнасці за Радзіму. Чытай як «цытуй, дзе я гэта напісаў».

 No.357

>>354
>Асабіста я заклікаю ўсіх максімальна карыстацца беларускай мовай у жыцці, незалежна ад сваіх пачуццяў да "рушняку", навакольных, підарасаў, д'Артаньянаў і г.д.
Які ты харошы, дай яшчэ раз пацалую. Не слізніся, калі будзеш сраць Мікітку пад дзверы.

 No.358

Цікавы трэд. Не люблю неграў, підарасаў і тых, хто гатовы цалаваць неграў і підарасаў у сраку.

З гэтае прычыны люблю копаў, якія малоцяць тры вышэйпамянёныя катэгорыі насельніцтва гумовымі дручкамі.

 No.360

>>358
u впpямь uнтepесный тpед.Не люблю неграў, змагаров і тых, хто гатовы цалаваць неграў і змагаров у сраку.

З гэтае прычыны люблю омоновцев, якія малоцяць тры вышэйпамянёныя катэгорыі насельніцтва гумовымі дручкамі.

 No.361

>>354
А ну пакажэце ліцэнзію на дэлявонізацыю, Аляксандар.

 No.362

>>356
>я звяртаюся да яго па-беларуску
Слушна і годна, працягвай далей і іншых стымулюй рабіць гэтак жа. малайчына, што робіш гэта і без маіх рэкамендацый

>Калі ты ідзеш на беларускі Дзень Волі

Праблема ў тым, што:
1) не ўсе наведвальнікі ўкладваюць у наведванне Дня Волі той жа сэнс, што і мы.
2) не кожны алкаш, які хоча адмовіцца ад бухла, можа вжууух! — і адмовіцца ад бухла.
І я не згодны, што ад усяго гэтага "рушняку" няма ніякага плёну для справы беларусізацыі. Наадварот, пасля такога шкалата кшталту маладзёнаў з Моладзевага блоку з роднай рускай мовай куды прасцей беларусізуецца, чым без гэтага. Прыклады ў маім асяроддзі ёсць.

>Спадзяюся, ты разумееш, чаму я так лічу.

Не, не зразумею. Хаця б сярод "сваіх" зніжай градус атрутнасці ўдвая.
Астатняе апушчу, як супакоішся ад крыўды на злосных SJW і няправільных змагароў, то перачытай мае допісы, можа пару карысных думак для сябе знойдзеш. Калі не — ну што ж, шкада, што не змог данесці да цябе гэтыя думкі. А пакуль зойдзем да праблемы з іншага боку:
>За амаль трыццаць год гульні ў «можна памаленечку» мы як нацыянальная супольнасць страцілі 30% тых, хто вызнае беларускую роднай мовай
Так, прыкра. Думаю, што табе гэтая сітуацыя не падабаецца не менш за мяне. І што ж ты прапануеш рабіць з гэтым і з тымі "няправільнымі"?

 No.363

>>361
Пасля дэаляксандрацыі краіны пакажу.

 No.374

>>362
>Слушна і годна, працягвай далей і іншых стымулюй рабіць гэтак жа.
Дзякуй.
>1) не ўсе наведвальнікі ўкладваюць у наведванне Дня Волі той жа сэнс, што і мы.
Цалкам магчыма і часцей за ўсё так і ёсць. Але ў Дзён Волі заўсёды былі арганізатары, якія, на маю думку, і мусяць падкрэсліваць іхны сэнс усімі даступнымі спосабамі, каб большасць наведвальнікаў трымаліся пэўнай мэты. Бо, спадзяюся, ты зразумеў мой тэзіс датычна таго, што калі ўсе прыйшлі кожны за сваім – то гэта не з’яднанне агульных памкненняў у заўважную сілу, а гульня ў лебедзь, рака і шчупака.
>2) не кожны алкаш, які хоча адмовіцца ад бухла, можа вжууух! — і адмовіцца ад бухла.
Таксама згодны, аднак мушу як чалавек, які адмовіўся ад бухла ў свой час, зазначыць, што сапраўды ты адмовішся ад бухла менавіта на «вжууух» у адно імгненне, незалежна ад таго, ці маяўся ты з «на-паўшышачкі»-захадамі да гэтага. Пацверджана, зноў жа, і на сабе, і на іншых прыкладах. Лічу гэта за метафізічны прынцып.
>І я не згодны, што ад усяго гэтага "рушняку" няма ніякага плёну для справы беларусізацыі.
Я таксама не лічу, што ніякага плёну для справы беларусізацыі няма ад усяго гэтага рушняку. Але мне апакаліптычна здаецца, што тут як лыжачкай вычэрпваць ваду з чоўна з вялізнай прабоінай у дне: трэба ўжо нешта больш плённае.

 No.375

>>362
>Не, не зразумею. Хаця б сярод "сваіх" зніжай градус атрутнасці ўдвая.
Адна з гульнявых картак SJW – гэта identity politics, усе гэтыя каскады супольнасцей прыгнятальнікаў і прыгнечаных. Я часта размаўляў з людзьмі, для якіх тое, што яны размаўляюць па-беларуску, на мове ў заняпадзе – гэта менавіта што баявы аргумент, задачай якога стаіць прымусіць апанента згадзіцца з любым выказаным тэзісам. Гульня гэтай карткай таксама падумаўляе, што гулец не можа быць «нехарошым», бо ён жа прыгнечаны, а прыгнечаны – лічы што святы.
Мы цяпер знаходзімся на дошцы, дзе беларускамоўнасць пануе паўсюдна і нават гняце чускух. Мне здаецца, што з гэтай прычыны праблемы беларускай мовы, з якімі яна сутыкаецца ў іншых супольнасцях, крыху нерэлевантныя, калі мы не пачнем іх абмяркоўваць непасрэдна. Гэтак жа сама, як добра заўважыў >>341-Лявон – нас цяпер яднае не прыкмета беларускамоўнасці, нас яднае прыкмета «наведвальнікі Белчану». Груба кажучы, у гэтым асяродку ты мне не «свой» толькі праз тое, што размаўляеш па-беларуску. І, прызнацца, для мяне наяўнасць антаганістычных страт унутры беларускамоўнай супольнасці – найгалаўнейшая прыкмета яе здаровасці і натуральнасці, контраргумент супраць майго, зноў жа, апакаліптычнага дзялення на «страчаных» і «лібералаў».
Таму, на маю думку, у тваім пытанні з >>340 быў прыхаваны сэнс «ты што робіш, мы ў адной прыгнечанай супольнасці беларускамоўных», што было падобна да Belarusian card – «я размаўляю на беларускай мове, я прыгнечаны і таму святы, ты мусіш згадзіцца з усім, што я кажу» у сумесі з чаканнем, што суразмоўца гуляе па тых жа правілах. Спадзяюся, я добра растлумачыў ход сваіх думак і прычыну, з якой лічу гэтае тваё пытанне недарэчным, а таксама меркаваную (для мяне) «лявацкую» падаплёку пад ім.

 No.376

File: 1593762380950-0.png (257,56 KB, 960x1280, выява.png)

>>362
>Так, прыкра. Думаю, што табе гэтая сітуацыя не падабаецца не менш за мяне. І што ж ты прапануеш рабіць з гэтым і з тымі "няправільнымі"?
На дзіва, нічога звышнатуральнага. Прыклад ужо згаданага мной Дня Волі-’18, які стаўся выбуховым фіналам заданага арт-сядзібнай тусоўкай трэнду на вышыванкі, і трэнд гэты – таксама частка прыкладу. Людзі падтрымліваюць нацыянальнае ў тым выпадку, калі гэта – сэксуальны прадукт з нейкімі элітарнымі VIP-плюшкамі. Вышыванка, да прыкладу, гэта такі хуткі спосаб умацаваць падмурак ідэнтычнасці, знайсці повязь з каранямі, калі раней ты яе не адчуваў. Пляскі ў загоне са сцэнай і з фургонамі, якія гандлююць ролтанам – падкрэсліванне сваёй рэвалюцыйнай натуры і прыяднанне да «сваіх». За атрыманне такіх плюшак людзі нават гатовыя аддаваць грошы.
Такім чынам, беларуская мова таксама мусіць быць сэксуальнай і даваць VIP-плюшкі. Свой пакет плюшак у яе ўжо ёсць – гэта «укараненне» ад вышыванкі, а пасля Плошчы-2010 гэта быў элітарны атрыбут рэвалюцыянера. У наш час, аднак, яна паразгубляла ўсю элітарнасць з той прычыны, што «аўтафажны» рушняк быў задаволены і «на-паўшышачкі»-беларусізацыяй. Таму ніякае не дзіва, што гурток трасяначных русафобных фрыкаў пабочным назіральнікам успрымаецца як секта для мехам ляснутых.
Дарэчы,
>русафобных
таксама важны момант. Любая форма нянавісці да маскалёў абавязаная перайсці ў схаваную фазу. Абвінавачванні ў ёй мусяць быць сустрэтыя з загадкавай усмешкай. Менавіта праявы гэтай нянавісці даюць нагоды ваяваць з беларускамоўнай супольнасцю ў духу «онu нас всех перepeжут, как только поднuмут голову». За стварэнне супольнымі плакатаў кшталту пікрылэйтэд – піздзіць палкамі і выпісваць з беларусаў.

 No.377

>>376
>«онu нас всех перepeжут, как только поднuмут голову»
А гэта, дарэч, часцяком выступае як неаспрэчны довад у спрэчках, як аксіома і ісціна, бо, які б ты не быў харошанькі, твой суразмоўца заўсёды без клопату адшукае выкшталцоных беларускіх русафобаў і кіўне ў іх бок.

 No.378

>>376
>беларуская мова таксама мусіць быць сэксуальнай і даваць VIP-плюшкі
Працаваць на замацаванне вобразу беларускай мовы як атрыбуту гарадскога інтэлігента, які штовечар ходзіць у тэатр і на карцінныя выставы. Адпавядаць гэтаму вобразу хаця б у той якасці, што твая беларуская мусіць быць літаратурна бездакорнай. Падкрэсліваць смактацкім рускамоўным дзецям з БЧБ/Пагоняй і іншым паўшышачным, што гэта ты канешне малайчына, што падтрымліваеш спрадвечныя беларускія сімвалы, але ў тусоўку мы цябе не прымаем, бо ў нас тут гарадскія інтэлігенты, якія штовечар ходзяць у тэатр, а ты чамусьці цягнеш на пацешнага зумера, рофл-кек-флекс, ніяк не магу зразумець чаму, з літарамі ў цябе нешта. Прыклад вышыванак дэманструе, што людзі гатовыя сплачваць кошты за плюшкі ад прадукту. Кошт «высілкі на падвучэнне беларускай мовы» таксама можа быць лёгка сплочаны.

Такі падыход, аднак, патрабуе адмовы ад тэзісу «калі на ламанай, дык ужо файна» і выкручвання круцёлкі дыскрымінацыі ў крайнее правае палажэнне. Жорстка, але ўратаванне нацыі патрабуе шокавых метадаў. Так лічу.

 No.380

File: 1593795084385.png (486,51 KB, 722x683, Снимок экрана (13).png)

>>319
Абыякава



[Назад][На пачатак старонкі] [Catalog] [Post a Reply]
Выдаліць допіс [ ]
[ bc ] [ b / int ] [ pol / a / bo / dt / mu / t / vg / wp ] [ g ] [ апошнія паведамленні ]