[ bc ] [ b / int ] [ pol / a / bo / dt / mu / t / vg / wp ] [ g ] [ апошнія паведамленні ]

/b/ - Трызненне

Імя
Электронная пошта
Тэма
Допіс
Файл
Убудаваць
Пароль (Для выдалення файлаў)

File: 1614103081828.gif (16,32 KB, 350x393, 29cd6a2687f676d518f86864b3….gif)

 No.1554

Пад уплывам суседняга трэду набраў на Ютубе «стоᴎт лᴎ». Атрымаў шмат пытанняў «быць ці не быць?»

— Ці варта вам гуляць у WoW?
— Ці варта жыць у Празе?
— Ці варта насіць чужое адзенне?
— Ці варта адпраўляць дзіця ў звычайную школу?
— Ці варта збягаць ад маньяка?
— Ці варта купляць сябра?

Як думаеце, варта ці не?

 No.1556

File: 1614103588207.png (324,14 KB, 640x640, ClipboardImage.png)

>>1554
— Ці варта вам гуляць у WoW? ==Не==
— Ці варта жыць у Празе? Так
— Ці варта насіць чужое адзенне? Чаму б і не?
— Ці варта адпраўляць дзіця ў звычайную школу? Няважна
— Ці варта збягаць ад маньяка? Трэба зрабіць так, каб ён сам уцёк
— Ці варта купляць сябра? ==Не==, бо ў цябе ж мноства бясплатных сяброў на Белчы!

 No.1558

Як ты сабе рускія літары нахітраваў?

 No.1562

File: 1614107677498.jpg (18,3 KB, 480x262, laughing-bonobo-crop.jpg)

>>1556
>бо ў цябе ж мноства бясплатных сяброў на Белчы!

 No.1563

>>1558
У. У. УУ!

 No.1565

>>1558
«ᴎ» — гэта лацінская літара, «Latin letter small capital reversed N». Знайшоў у табліцы сімвалаў

 No.1567

>>1554
>WoW
Не варта гуляцца ў любыя MMO. Гульні мусяць быць забаўкамі. У MMO падключаецца сацыяльны элемент, усе гэтыя эканомікі і спробы цябе зацягнуць, у выніку чаго ты становішся проста рабом гульні, ходзіш у яе як на працу. Хаця, канешне, гэта на маю думку, а так кожнаму сваё.
>у Празе
Ніводнага разу не быў там. Зганяю-пагляджу-скажу.
>чужое адзенне
Мяркуючы наколькі чужое. Махнуцца з сябрамі адзеннем для мяне было заўсёды нармальна. А во чужое дальняга кола – напэўна, ужо не стаў бы.
>ў звычайную школу
Пакуль што не думаю сваіх туды адпраўляць. Але ў мяне сваіх пакуль і няма. Так што паглядзім.
>збягаць ад маньяка
Ад сябе не збяжыш)))
>купляць сябра
Сяброўства не купіш.

 No.1568

>>1567
>Не варта гуляцца ў любыя MMO. Гульні мусяць быць забаўкамі. У MMO падключаецца сацыяльны элемент, усе гэтыя эканомікі і спробы цябе зацягнуць, у выніку чаго ты становішся проста рабом гульні, ходзіш у яе як на працу.
Канкрэтна WoW, напэўна, непатрэбны. І гульні, якія выкарыстоўваюць псіхалагічныя маніпуляцыі, каб зрабіць цябе рабом гульні, дакладна непатрэбныя.

Але я не згодны пра «мусяць быць забаўкамі».

Але гульні могуць быць спосабам праводзіць час з сябрамі. Асабліва актуальна ў каранавірусную эру, калі бачыцца IRL не заўсёды бяспечна, і людзі ладзяць дні нараджэння і канцэрты ў «Энімал кросінгу».

Гульні могуць быць спосабам самавыразіцца. (Кейт Бургун у «Game Design Theory: A New Philosophy for Understanding Games» называе гэта бадай не галоўным элементам гульняў.)

Гульні могуць вучыць чамусьці. Ёсць адукацыйныя гульні (напрыклад, гульні, дзе трэба праграмаваць) і гульні, якія можна выкарыстоўваць для адукацыі (напрыклад, у Майнкрафта ёсць спецыяльная адукацыйная версія).

 No.1570

>>1568
Я згодны з тваімі заўвагамі, адно што яны не супярэчаць, на маю, майму меркаванню.

>спосабам праводзіць час з сябрамі

То бок пазабаўляцца з сябрамі.
>спосабам самавыразіцца
У нейкім сэнсе любы спосаб самавыразіцца – гэта своеасаблівая забава. Хай-фэшан, мастацтва, узаемнае абстрактнае сіканне на твар цывілізаваныя грынтэкставыя размовы на белчане і таму падобнае.
>Гульні могуць вучыць чамусьці
Калі яны не робяць гэта забаўна, то тады гэта ўжо не гульня, а нейкае практыкаванне.

Усё ж забаўляльны элемент любой гульні – на маю думку, ключавы: без яго гульня ўжо не гульня. А дапоўнены ён можа быць якім заўгодна кантэкстам, так.
Пад забавамі, як раптам што, я маю на ўвазе іхны рэкрэяцыйны сэнс, кшталту «розваг» у хіхільскай.

 No.1572

>>1568
>у Майнкрафта ёсць спецыяльная адукацыйная версія
Гэта тая, што ў Raspbian усталявана?

 No.1574

File: 1614198885351.jpg (52,03 KB, 847x568, хімічныя-элементы.jpg)

>>1572
> Гэта тая, што ў Raspbian усталявана?
Не, гэта розныя версіі: https://minecraft.gamepedia.com/Education_Edition і https://minecraft.gamepedia.com/Pi_Edition

У адукацыйнай рэдакцыі там нейкія загадзя зробленыя ўрокі ёсць:
https://education.minecraft.net/class-resources/lessons

 No.1576

>>1554
>Ці варта вам гуляць у WoW?
Не спрабаваў і табе не раю.
>Ці варта жыць у Празе?
Не, калі ты не любіш вялізныя натоўпы турыстаў у цэнтры.
>Ці варта насіць чужое адзенне?
Варта, калі ты не мамчын моднік. Гэта танней і экалагічней, чым купляць новыя шмоткі.
>Ці варта адпраўляць дзіця ў звычайную школу?
А якія альтэрнатывы разглядаюцца? "Незвычайная школа" ці хатняе навучанне? На жаль, у Беларусі фактычна няма хатняга навучання, не прадугледжана заканадаўствам і блаблабла. Таму лепш аддаць у "незвычайную" (гімназію, ліцэй) - там усё ж вучаць больш якасна і дзеці больш разумныя.
>Ці варта збягаць ад маньяка?
Так, калі яшчэ ёсць магчымасць. Калі магчымасці няма, але ёсць магчымасць з усёй моцы даць яму па яйках, у сонечнае, у калена, у пераноссе ці ў скроню - зрабіць гэта і бегчы. У астатніх выпадках прыйдзецца выкарыстоўваць сацыяльную інжынерыю, "забоўтваць" яго, а пасля ўжо ўмазаць і бегчы.
>Ці варта купляць сябра?
Не, вазьмі ў прытулку, калі так трэба. Калі маецца на ўвазе двуногі сябар, то таксама не варта, купленая лаяльнасць нічога не вартая.

 No.1713

File: 1617462768473.png (39,36 KB, 595x443, ClipboardImage.png)

Praciahvajem rubryku:

* Ci varta kuplać šytkojn/efir/dogkojn?
* Ci varta rabić pryščepku ad COVID?
* Ci varta pierajaždžać u ZŠA?
* Ci varta rvać poźni zub?
* Ci varta śpiarša pacałavacca?

 No.1724

>>1713
> Ci varta kuplać šytkojn/efir/dogkojn?
Nie.

Pa-pieršaje, heta vielmi drenna dla ekalohii.

Pa-druhoje, sama ideja alternatyŭnaj finansavaj sistemy, niepadkantrolnaj dziaržavam, drennaja.

Moža ŭ karotkaterminovaj pierspiektyvie, kali pry ŭładzie uzurpatar, ideja nie płacić padatki vyhladaje pryvablivaj. Ale daŭhaterminova padatki i dziažaŭny kantrol nad finansami — heta dobra.

Mit pra toje, što rynačak sam usio adrehuluje, — heta prosta mit.

> Ci varta rabić pryščepku ad COVID?

Tak.

> Ci varta pierajaždžać u ZŠA?

Zaležyć ad taho, adkul pierajazdžaješ. U cełym Eŭropa mnie zdajecca pryvabliviejšaj.

> Ci varta rvać poźni zub?

Lepiej zapytacca ŭ stamatołaha.

> Ci varta śpiarša pacałavacca?

Zaležyć ad taho, pierad čym.

 No.1725

>>1554
> — Ці варта вам гуляць у WoW?
Jak pisaŭ Lavon vyšej - MMO zło, jakoje zamest zabavy pieratvorycca ŭ pracu mima hulec u TESO

— Ці варта жыць у Празе?
Maru tudy zjehać. Byŭ 2 razy, usio padabajecca

— Ці варта насіць чужое адзенне?
Lavonie, nu navošta tabie apranać čyžyja abasranyja partki?

— Ці варта адпраўляць дзіця ў звычайную школу?
Kali možaš sabie dazvolić, to dumaju varta kab pabyŭ i ŭ pryvatnaj i ŭ zvyčajnaj dla vopytu.

— Ці варта збягаць ад маньяка?
Tak.

— Ці варта купляць сябра?
A chto pradaj?

 No.1726

File: 1617521983900.png (125,61 KB, 225x225, ClipboardImage.png)

>>1724
>Pa-druhoje, sama ideja alternatyŭnaj finansavaj sistemy, niepadkantrolnaj dziaržavam, drennaja.
Vielmi sprečnaje ścvierdžańnie, Lavon, vielmi etatysckaje navat.

> Ci varta śpiarša pacałavacca?

> Zaležyć ad taho, pierad čym.
Pierš jak jebścisia. Tak, krunžovaje pytańnie.

 No.1730

>>1713
>* Ci varta kuplać šytkojn/efir/dogkojn?
Эфір купляй, ён усе падскокі паўтарае за біткоінам, але ў больш высокім адсотку. Рэальная гісторыя, я не троль.
Лірычнае адступленне:
>>1724
>Pa-druhoje, sama ideja alternatyŭnaj finansavaj sistemy, niepadkantrolnaj dziaržavam, drennaja.
bruh

Вяртаюся:
>* Ci varta rabić pryščepku ad COVID?
Я б не стаў, па праўдзе кажучы. «Калі гэта лухта, то пройдзе, а як карачун – адна халера нічога не зробіш».
>* Ci varta pierajaždžać u ZŠA?
Тая ж срака, толькі са сваім гаўном, хіба ці лепшым нават ад вусатага підараса з аліўкамі і маслінкамі. Мяркуючы па тым, што я чытаў ад тых, хто там жыве. Хаця, канешне, у іх ёсць адна перавага – для іх нармальна заўсёды актыўна мкнуцца выкараскацца з гэтай (і любой) сракі. Сярод беларусаў такое сустракаецца радзей, у нас хутчэй засвоена мадэль «прыстасаванскі сурвівалізм» кажу ў тым ліку, на жаль, і пра сябе.
>* Ci varta rvać poźni zub?
Напэўна, варта, як баліць.
>* Ci varta śpiarša pacałavacca?
Ёбля з дзеўкамі, якія проста даюць без усякіх перадумоў, звычайна даволі нудны і аднастайны, тут на пацалункі лепей не разменьвацца нават. А во каханне з дзяўчынай, якая бараніла подступы да кожнага дакранання як загнаная ў кут тыгрыца – гэта ніколі не забываецца. З ёю адназначна варта спярша пацалавацца.

 No.1732

>>1726
> Vielmi sprečnaje ścvierdžańnie, Lavon, vielmi etatysckaje navat.
Što zrabić, u sučasnym śviecie tolki dziaržavy zabiaśpiečvajuć pravy čałavieka.

Što tam nie-etatysckaje, anarchizm (cikava, ale nie "scalable", patrabuje peŭnych umoŭ, kab pracavać — i ŭ bolšaść vypadkaŭ takich umoŭ niama) i libertaryjanstva (pakinuć tolki tyja funkcyi dziaržavy, jakija karysnyja dla bahatych: za kražu ježy z kramy, jak i raniej, buduć sudzić, a voś ježu hałodnym nichto nie daść — bo pravy ŭładalnika sietki kram nie biadnieć važniejšaje, niž prava hałodnych nie pamierci z hoładu). Heta ž nie surjoznyja alternatyvy.

Moža, u budučyni prydumajuć štości jašče. Ale pakul majem što majem.

 No.1734

>>1732
> i ŭ bolšaści
Chutkafiks.

 No.1735

>>1732
Tak, ja i nie kažu ab anarchizmie, ale dziaržavy – heta nie našy adnaznačnuja siabry i lubiačyja baćki, i, kab dziaržava była takoj vo dobrańkaj, jaje ŭładu treba kantralavać i abmiažoŭvać, bo inakš atrymajecca Biełaruś KNDR a što, usich kormić pa mahčymaści, hyh. Dabrabyt jerarchičnaha hramadstva składajecca ź biespierapynnaha zmahańnia za svaje pravy z adnaho boku, i sbrop hetyja volnaści kantralavać ź jinšaha.
Tamu razbureńnie manapoliji dziaržaŭ na emisiju hrošaj – sprava adnaznačna dobraja.

 No.1736

>>1735
*adnaznačnyja
chutkafiks

 No.1737

>>1735
> ale dziaržavy – heta nie našy adnaznačnuja siabry i lubiačyja baćki, i, kab dziaržava była takoj vo dobrańkaj, jaje ŭładu treba kantralavać

Z hetym całkam zhodny.

> i abmiažoŭvać


Treba pahladzieć, da kaho pierachodzić ułada, kali my jaje adbirajem u dziaržavy.

I voś u vypadku z asnoŭnymi kryptavalutami ŭłada pierachodzić nie da nas, prostych ludziej paspalitych, a da tych, chto moža ŭkładać šmat hrošaj u kryptavaluty. Inšymi słovami, da kapitalistaŭ, tych samych uładalnikaŭ transnacyjanalnych karparacyj i h.d.

I heta jašče horš, niž ź dziaržavaj. Bo dziaržava chacia b tearetyčna zajaŭliaje pra toje, što jana vykonvaje našu volu. I ŭ nas jość niejkia miechanizmy štości z hetym zrabić.

A srodkaŭ, kab kantralavać kapitalistaŭ, u nas niama (aproč dziaržavy).


Mahčyma, u teoryi možna zrabić kryptavalutu, jakaja b davała ŭladu prostym ludziam. Mnie padabajecca ideja Freicoin'a, jaki nielha zapasać, bo jon zharaje, kali im nie karystacca. Heta karyśniej tym, chto tracić bolšuju častku zarpłaty, i horš tym, chto trymaje hrošy i čakaje, pakul jany padaražejuć.

Ale dzie toj Freicoin? Zdajecca, im nichto nie karystajecca, bo ŭ zvyčajnych ludziej niama resursaŭ, kab prasunuć manietarnuju sistemu, alternatyŭnuju dziaržavie.

A prasuvajucca tolki ŭsialakija bitkojny i efiry, jakija zabirajuć ad nas uładu.

 No.1738

>>1737
> Ułada pierachodzić […] da ŭładalnikaŭ transnacyjanalnych karparacyj i h.d.

Nie zusim pravilna, bo emisija krypta-hrošaj usio tak ža decentrlizavana.

A kapitalisty nie byli b kapitalistami, jak by nie mahli ŭkłaści hrošy i peŭnym čynam upłyvać na niejkija źjavy. Tak, jany mohuć paŭpłyvać na kursy kryptavalut, ale hetak ža jany mohuć nabudavać rejek i kantralavać transpart u krajinie. Važna, kab nie źjaŭlałasia manapolij, i kryptavaluty mohuć nam u hetym pamahčy.

 No.1739

File: 1617537036085.jpg (275 KB, 640x1341, linus-nilsson-WfKndo8Vv7w-….jpg)

>>1738
> Nie zusim pravilna, bo emisija krypta-hrošaj usio tak ža decentrlizavana.
Tak, ale praviły, pa jakich hrošy emitujucca i cyrkulujuć, adzinyja. I vybar pravił ažyćciaŭlajuć kapitalisty (inviestujučy ŭ adnu valutu i nie inviestujučy ŭ inšuju). I jany vybirajuć valuty z pravilami, jakija robiać ich bahaciejšymi.

A valuty z pravilami, niezručnymi dla kapitalistaŭ, prosta nie źjaŭlajucca. Bo napisać prahramu i pravieryć usiu kryptahrafiju — heta vielizarnaja praca, i niama kamu za jaje zaplacić.

> ale hetak ža jany mohuć nabudavać rejek i kantralavać transpart u krajinie.

Dla hetaha i isnujuć roznyja normy pra toje, kolki ludziej u vahonie, kali možna zvalniać pracaŭnikoŭ transparty i h.d. Hetyja normy u ideale robiacca z ulikam intaresaŭ pasažyraŭ i pracaŭnikoj, a nie tolki ŭładalnikaŭ transpartu, i kali kapitalist choča zarabić — musić vykonvać hetyja zakony. I ŭ narmalnym vypadku zakony pracujuć.

Viadoma, nie ŭ łukašenkaŭskaj Biełarusi. I, mahčyma ŭ łukašenkaŭskaj Biełarusi ź jaje pravavym defoltam u kryptavalutach i jość niejki sens. Ale daŭhaterminova — nie.

Na Tutbai niechta (Čaly?) niejak kazaŭ, što zaraz u Biełarusi jość umovy dla źjaŭleńnia mafii, bo da dziaržavy davieru niama. I — u teoryi — mafija nie zaŭsiody drennaja, vuń, u Japonii jakudza dapamahali ratavać ludziej paśla ziemlatrusaŭ. Ale daŭhaterminova heta drennaja źjava. Mnie zdajecca, što kryptavaluty — taho ž kžtałtu.

 No.1740

>>1739
>kštałtu
Nie zvyk pisać łacinkaj: rablu vielmi dziŭnyja pamyłki.

 No.1743

>>1739
Tak, ale heta nie zaškadžaje nam z taboju pierakinucca značnymi sumami ŭ toj ža Monero, zachavaŭšy ananimnaść i paźbiehnuŭšy kantrolu. Toje, što zručna adnym kapitalistam, moža być zručna i nam taksama, i nieści škodu jinšym kapitalistam i dziaržavie.

Tak, prava na vałodańnie aŭtamatyčnaj zbrojaj možna realizavać tolki nasupierak dziaržavie, i "kapitalist", hatovy pryniać apłatu kryptoj, tut budzie našym siabram.

U cełym kapitalizm — heta nie tolki parazitavańnie ŭzurpataraŭ-bahatyroŭ na česnych Lavonach, a svabodnyja ekanamičnyja znosiny miž usima, i krypta hetaj svabodzie moža tolki paspryjać.

 No.1744

>>1739
> Tak, ale praviły, pa jakich hrošy emitujucca i cyrkulujuć, adzinyja. I vybar pravił ažyćciaŭlajuć kapitalisty (inviestujučy ŭ adnu valutu i nie inviestujučy ŭ inšuju).

Bruh. Ty vielmi niedaaceńvaješ decentralizacyju.

 No.1745

>>1713
> Ci varta rabić pryščepku ad COVID?
Так.
> Ci varta pierajaždžać u ZŠA?
Калі ў цябе паўстае такое пытанне — то не.
> Ci varta kuplać šytkojn/efir/dogkojn?
Залежыць ад таго, як ты імі збіраешся карыстацца.

 No.1747

File: 1617631678178.jpg (115,42 KB, 640x960, boris-baldinger-F9zAUGpddr….jpg)

>>1743
> Tak, ale heta nie zaškadžaje nam z taboju pierakinucca značnymi sumami ŭ toj ža Monero, zachavaŭšy ananimnaść i paźbiehnuŭšy kantrolu.
I adkul ža ŭ mianie hetyja značnyja sumy voźmucca? 🤷

> moža być zručna i nam taksama

U karotkaj pierspiektyvie — tak. U doŭhaj — nie.

> Tak, prava na vałodańnie aŭtamatyčnaj zbrojaj možna realizavać tolki nasupierak dziaržavie, i "kapitalist", hatovy pryniać apłatu kryptoj, tut budzie našym siabram.

A majo prava nie być zabitym aŭtamatyčnaj zbrojaj možna realizavać tolki z dapamohaj dziaržavy.

I heta prava važniejšaje. U dekłaracyi pra pravy čałavieka jość prava na žyćcio i niama prava na vałodańnie aŭtamatyčnaj zbrojaj. I heta pravilna.

> U cełym kapitalizm — heta nie tolki parazitavańnie ŭzurpataraŭ-bahatyroŭ na česnych Lavonach, a svabodnyja ekanamičnyja znosiny miž usima


Mnie zdajecca, my vielmi pa-roznamu razumiejem svabodu.

Dla mianie svaboda padčas kapitalizmu abmiažoŭvajecca vielmi vidavočnym čynam: hrašyma. Kali ŭ mianie nie budzie hrošaj, ja vielmi hutka pamru (kali nie z hoładu i choładu, to ad dostupu da miedycyny).

Kali razbojnik trymaje la majoj hałavy pistalet (i admoviŭšy jamu, ja pamru), ci maju ja svabodu? U main razumieńni — nie.

Tak i z kapitalizmam. Kali ja nie ŭdzielničaju u kapitalistyčnaj vytvorčaści, ja pamru. Dzie tut svaboda?

>>1744
> Bruh. Ty vielmi niedaaceńvaješ decentralizacyju.
Heta ty jaje pieraaceńvaješ. Tradycyjnaja bankaŭskaja sistema taksama decentralizavanaja: niama adzinaha banku, jaki b dyktavaŭ umovy ŭsim inšym.

 No.1748

File: 1617646643232.jpg (54,07 KB, 700x568, wojak-atm.jpg)

>>1747
Lavon, mnoha ty svajich pravoŭ addaješ dziaržavie na vykanańnie, ale, jak my ŭžo chilimsia ŭ bok krajnaściaŭ, brać prykład tre nie z saŭkoŭ, dzie kłapatlivaja dziaržava ŭsich abierahaje i ad psichaŭ z aŭtamatami, i ad złych kapitalistaŭ, a chutčej z amierykancaŭ, jakija svaje pravy i svabody hatovyja baranić, i pierš za ŭsio svabodu takoha kštałtu, kab ad jich adjablasia taja samaja dziaržava. Śpiarša brytanskaja, a ciaper vo ŭłasnaja. Don't, jak kažuć.
Tvajo ž prava nie być zabitym lepš realizujecca pravam na samaabaronu, čym dziaržmanapolijaj na hvałt i pazbaŭleńniem usich navokał prava baranić siabie samim.

> Kali ja nie ŭdzielničaju ŭ kapitalistyčnaj vytvorčaści, ja pamru. Dzie tut svaboda?

Kali nie ŭdzielničaješ u sacyjalistyčnaj — pamiraješ jašče chutčej, ale, mušu adznačyć, mienš pakutuješ u pracesie pamirańnia. Kali ty, zdarovy małady Lavon, nie pracuješ, to heta darmajedstva, i jano nie vitajecca nijakimi dziaržavami.
Adkazvajučy litaralna na tvajo pytańnie: svaboda tut u pravie nie ŭdzielničać i pamierci. Ty sam haspadar svajho žyćcia, i heta svaboda.

> niama adzinaha banku, jaki b dyktavaŭ umovy ŭsim inšym.

Mižnarodny valutny fond z Suśvietnym bankam nie ŭ lik? Viadoma, centrabanki krajin nie padnačalenyja niepasredna hetym arhanizacyjam, ale ŭradam, jakija, u svaju čarhu, zaležnyja ad hetycharhanizacyj nie tolki finansava. A voś nad kryptoj takohaj International Cryptocurrency Foundation niama i być nie moža.

> I adkul ža ŭ mianie hetyja značnyja sumy voźmucca?

Kupla/majninh/bartar. Zacikaŭlenaść u kankretnaj krypcincy dziaržaŭ/kapitalistaŭ nijak tabie nie pieraškodzić taksama joju vałodać i apieravać.

 No.1753

>>1747
>A majo prava nie być zabitym aŭtamatyčnaj zbrojaj možna realizavać tolki z dapamohaj dziaržavy.
Як паказвае практыка, забіць цябе могуць і ў дзяржаве з забаронай на агнястрэл.

>Tak i z kapitalizmam. Kali ja nie ŭdzielničaju u kapitalistyčnaj vytvorčaści, ja pamru. Dzie tut svaboda?

Ізноў, практыка паказвае, што ад голаду паміраюць у асноўным у краінах, чый эканамічны лад далёкі ад капіталізму.

>niama adzinaha banku, jaki b dyktavaŭ umovy ŭsim inšym.

Затое ёсць цэнтралізаваныя ўрады, якія такі дыктуюць умовы банкам. А мацнейшыя ўрады нармальна так дыктуюць умовы слабейшым.
Крыптавалюты ж у вакууме ні ад якой цэнтральнай арганізацыі не залежаць, толькі ад hivemind'у сваіх уладальнікаў.

>I adkul ža ŭ mianie hetyja značnyja sumy voźmucca?

Адтуль жа, адкуль у капіталістаў. Але гарантыю табе ніхто не дасць, гэта рыначак.

 No.1754

>>1748
> Lavon, mnoha ty svajich pravoŭ addaješ dziaržavie na vykanańnie
Ja bolej skažu: biez dziaržavy pravy čałavieka ŭ sučasnym śviecie hublajuć sens, bo niama kamu ich harantavać.

> brać prykład tre nie z saŭkoŭ, dzie kłapatlivaja dziaržava ŭsich abierahaje i ad psichaŭ z aŭtamatami, i ad złych kapitalistaŭ, a chutčej z amierykancaŭ

Nie baču sensu brać prykład z amierykancaŭ. ZŠA — tearetyčna bahataja kraina, ale pa značnaj kolkaści pakazčykaŭ jana značna nižej za inšyja krainy z suraźmiernym bahaćciem.

Partuhalija biadniejšaja za ZŠA (unutrany vałavy pradukt na čałavieka — 63 tysiašy dołaraŭ u ZŠA i 21 tysiača ŭ Partuhalii), ale ŭ Partuhalii budaŭnictva sacyjalizmu zapisanaje ŭ kanstytucyju. I rezultat bačny: Partuhalija abhaniaje ZŠA pa praciahłaści žyćcia (81.6 hod u Partuhalii vs. 78.5 u ZŠA). U Partuhalii miniej pracent biednaści. Pra kolkaść zabojstv i kazać niama čaho — tut Štaty nie tolki Partuhalija, ali taksama Anhola, Pakistan, Śjera-Leone i Biełaruś.

Nie padabajecca Partuhalija — možna pahliadzieć na Šviecyju.

Štaty — drennaja kraina dla žyćcia. Niama čaho raŭniacca na aŭtsajderaŭ.

> Kali ty, zdarovy małady Lavon, nie pracuješ, to heta darmajedstva, i jano nie vitajecca nijakimi dziaržavami.

Jakijaści savieckija terminy pajšli.

Biespracoŭnaść — narmalny stan pry kapitalizmie, biespracoŭnaść patrebnaja dla funkcyjanavańnia sistemy. Tamu niapravilna vinavacić biespracoŭnych u tym, što dla ich nie znajšlosia miesca ŭ sistemie.

> svaboda tut u pravie nie ŭdzielničać i pamierci. Ty sam haspadar svajho žyćcia, i heta svaboda.

Pa takoj łohicy ŭsie raby svabodnyja. Bo jany majuć takuju ž svabodu.

 No.1755

>>1748
> svaboda tut u pravie nie ŭdzielničać i pamierci. Ty sam haspadar svajho žyćcia, i heta svaboda.
Pa takoj łohicy ŭsie raby svabodnyja. Bo jany majuć takuju ž svabodu.

> Mižnarodny valutny fond z Suśvietnym bankam nie ŭ lik?

Kali vy nie ŭličvajecie sistemnuju niaroŭnaść va ŭładanni bitkojnam, to davajcie tady nie ŭličvać i MVF, bo inačaj niačesna.

Jak decentralizacyja bankaŭskaj sistemy nie robić jaje niezaležnaj, tak i decentralizacyja bitkojnaŭ nie robić ich niezaležnymi. Bolšaść bitkojnaŭ naležać tym, u kaho jość hrošy inviestavać u ich (abo ŭ budaŭnictva majninhavych fierm, abo ŭ kuplu namajnienaha). H.zn. kapitalistam. I mienavita jany i buduć vyrašać, jakija forki prymać, jakija valuty buduć papularnyja, jakija technałohii buduć padtrymlivacca i h.d.

>>1753
> Як паказвае практыка, забіць цябе могуць і ў дзяржаве з забаронай на агнястрэл.
Але шанцы нашмат меншыя. Ёсць статыстыка.

> Ізноў, практыка паказвае, што ад голаду паміраюць у асноўным у краінах, чый эканамічны лад далёкі ад капіталізму.

Пагугліў. Найбольш праблем з голадам у Нігерыі, Афганістане, Лесота, Сьера-Ліоне, Ліберыі, Мазамбіцы, Гаіці, Мадагаскары, Усходнім Тыморы, Чадзе.

З іх сацыялізм будуць толькі ў Мазамбіку, Сьера-Леонэ і Чадзе.

> Крыптавалюты ж у вакууме ні ад якой цэнтральнай арганізацыі не залежаць, толькі ад hivemind'у сваіх уладальнікаў.

А тое, хто іх уладальнікі, залежыць ад таго, у каго ёсць рэальныя грошы, каб купіць камп'ютары/відэакарты ці крыптавалюты.

> Адтуль жа, адкуль у капіталістаў

Ад выйграшу ў латэрэю? (Або пашчасціла атрымаць грошы ад бацькоў, як большасці капіталістам, і ўкладаць іх. Або пашчасціла быць у патрэбны час у патрэбным месцы і атрымаць звышпрыбытак.)

Даруй, шанцы замалыя, каб разглядаць гэта як рэальны варыянт.

 No.1756

File: 1617704847230.png (90,69 KB, 1188x484, Civilian_firearms_ownershi….png)

>>1755
>Ёсць статыстыка.
І што ж табе кажа статыстыка? Будзеш параўноўваць дзікія краіны, дзе прасцей дастаць нелегальны АК, з развітымі, дзе ўсё кантралюецца?
Бо калі параўноўваць параўнальнае, то колькасць ствалоў на руках ніяк не звязаная з шанцам быць забітым.
Возьмем Еўропу (гл. карцінку). У Фінляндыі і Нарвегіі легальных ствалоў дахалеры, у Польшчы і Румыніі легальных і нелегальных ствалоў амаль няма. Глядзім у https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_intentional_homicide_rate
Poland0.73
Romania1.28
Finland 1.63
Norway0.47
Тая ж сітуацыя ў Аўстрыі і Швейцарыі, якія ў лідарах па колькасці нелегальнай зброі.
А што ў ЗША?
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_U.S._states_and_territories_by_intentional_homicide_rate
https://worldpopulationreview.com/state-rankings/guns-per-capita
У штатах з найбольшай колькасцю ствалоў на чалавека (Нью-Гэмпшыр і Ваёмінг) і найменшай (Род Айланд і Нью Ёрк) колькасць забойстваў прыкладна аднолькавая (2.4, 2.2, 2.4, 2.9 адпаведна). У Айдахо, дзе ты можаш адкрыта гуляць па вуліцах з пісталетам — увогуле 2.0. Лагічна, бо ў такіх штатах грамадзяне самі ў працэсе самаабароны ліквідуюць розны скам. Затое ў акрузе Калумбія, дзе вельмі жорсткія абмежаванні — 23.5, больш, чым у любой іншай тэрыторыі ЗША. Вось такая статыстыка.

 No.1757

>>1755
>З іх сацыялізм будуць толькі ў Мазамбіку, Сьера-Леонэ і Чадзе.
У астатніх капіталізм? У Швецыі больш капіталізму, чым у любой афрыканскай краіне.

>залежыць ад таго, у каго ёсць рэальныя грошы

Гэта ў Афрыцы грошы і ўлада цалкам сканцэнтраваныя ў адных людзей, а астатнія бананы з пальмы ядуць. У астатнім свеце больш-менш працуе канкурэнцыя. Але ладна, дапусцім, алігарх А нейкім чынам завалодаў 90% выпучшаных токенаў і 90% майнінгавых магутнасцей крыптавалюты Б. Што гэта яму можа даць? Максімум — магчымасць паспекуляваць з незразумелым вынікам, бо не факт, што ў яго захочуць купіць гэтыя 90%.

>Ад выйграшу ў латэрэю?

І шмат ведаеш капіталістаў, якія выйгралі свае багацці ў латэрэю?
https://time.com/5427275/lottery-winning-happiness-debunked/
>Або пашчасціла атрымаць грошы ад бацькоў
А ў бацькоў адкуль грошы ўзяліся?
>Або пашчасціла быць у патрэбны час у патрэбным месцы і атрымаць звышпрыбытак
У бізнэсе можа пашчасціць, так. Можа не пашчасціць (куды часцей). Але ўдачы недастаткова, каб утрымацца на рынку. Трэба яшчэ працаваць, у асноўным галавой. Або мець уладу і задушыць канкурэнтаў адміністрацыйнымі і/ці сілавымі метадамі з дапамогай дзяржавы, але гэта ўжо не свабодны рыначак, а той самы этатызм. Як у Афрыцы.

 No.1758

>>1756
Я іншы Лявон і мушу зазначыць, што ты жанглюеш статыстыкай, хаця і амаль пераканаўча. Узаемасувязь, на якую ты намякаеш, можа не існаваць і залежыць ад іншых фактараў. Так, да прыкладу, адна з краін з нулявым homicide rate – Ватыкан, і я магу на гэтай падставе высунуць аргумент «трэба, каб у вас у краіне жыў Папа Рымскі». Больш рэалістычны прыклад – Японія з 0.26, у якой «ніводзін чалавек не можа валодаць мячом або агнястрэльнай зброяй». Адваротны прыклад – Віржынскія астравы Злучаных Штатаў з 49.26 і даволі ліберальнымі законамі ў параўнанні з той жа Японіяй. Крыху выбіваецца з таго, на што ты намякаеш, га?

Але мушу зазначыць, што я на тваім баку па пытанні gun rights. Усё ж тым не менш важна ўлічваць, што справа тут далёка не з дзвюх дошак збітая.

 No.1759

>>1758
>Узаемасувязь, на якую ты намякаеш
>Крыху выбіваецца з таго, на што ты намякаеш, га?
А на што я намякаю?
>калі параўноўваць параўнальнае, то колькасць ствалоў на руках ніяк не звязаная з шанцам быць забітым.
Цяжка параўноўваць краіну кшталту Беларусі, Польшчы ці Фінляндыі з Японіяй з яе вельмі спецыфічнай культурай ці Ватыканам, у якім жывуць Папа (1 штука), кардыналы (17 штук), сотня целаахоўнікаў з Швейцарскай гвардыі (фактычна старэйшая ахоўная кампанія ў свеце) і 3 сотні іншых людзей. А вось унутры ЕС ці ЗША параўноўваць можна спакойна, я думаю.

 No.1760

>>1759
>сотня целаахоўнікаў з Швейцарскай гвардыі
Калі дадаць яшчэ 130 папскіх жандармаў, то Ватыкан выглядае сапраўднай паліцэйскай краінай.

 No.1761

File: 1617727939505.png (1,85 MB, 6300x3354, GINI_index_World_Bank_up_t….png)

>>1756
> У Фінляндыі і Нарвегіі легальных ствалоў дахалеры, у Польшчы і Румыніі легальных і нелегальных ствалоў амаль няма
Finlandyja i Narviehija bahaciejšyja za Polšču i Rumyniju. Ty paraŭnoŭvaj z krainami ź pryblizna padobnaj ekanamičnaj situacyi.

Da taho ž nie paraŭnoŭvaj Narviehiju i Finlandyju z ZŠA. U Skandynavii patrebna atrymoŭvać dazvol mieć zbroju, i mohuć tolki tak admović, a ŭ ZŠA prava valodać zbrojaj zapisali ŭ kanstytucyju. ZŠA — kraina, pabudavanaja na rabaŭnictvie, gvalcie i hienacydzie miascovych žycharoŭ, tamu ŭ ich i kanstytucyja takaja.

> У штатах з найбольшай колькасцю ствалоў на чалавека (Нью-Гэмпшыр і Ваёмінг) і найменшай

Dyk tamožni pamiž štatami niama, možna pajechać u susieni štat i tam kupić. Tak što niapravilna paraŭnoŭvać heta ź situacyjaj, kali pamiž dziaržavami jość miežy.

>>1757
> У астатніх капіталізм?
Ja boliej skažu: va ŭsich kapitalizm. Sacyjalizm — nie supraćlehlaść kapitalizmu. Sacyjalizm — heta sposab zrabić kapitalizm krychu lepšym, a nie niešta, što jaho zamianiaje.

> Гэта ў Афрыцы грошы і ўлада цалкам сканцэнтраваныя ў адных людзей, а астатнія бананы з пальмы ядуць. У астатнім свеце больш-менш працуе канкурэнцыя.

Heta nie adsutnaść kankurencyji, a sacyjalnaja niaroŭnaść. Kali kankurujuć 10 vialikich kampanij, a inšyja banany jaduć, to kankurencyja jość, a karyści ź jaje niama.

I, da rečy, heta adna z prablem ZŠA. Pa hetamu kryteryju ZŠA na ŭzroŭni Mazambika i Kameruna (picrelated).

 No.1762

>>1761
> Але ладна, дапусцім, алігарх А нейкім чынам завалодаў 90% выпучшаных токенаў і 90% майнінгавых магутнасцей крыптавалюты Б. Што гэта яму можа даць?
Nu, kankretna 90% (i 90% nie patrebna) daje mahčymaść kantralavać usie tranzakcyi, ataka 51%.

Ale ja krychu pra inšaje. Ujavim, što jość 2 kryptavaluty, X i Y. X daje boliej mahčymaściej ludziam, jakija traciać bolšuju častku zarpłaty. Y daje boliej mahčymaściej tym, u kaho jość šmat lišnich hrošaj, kab stać jašče bahaciejšymi. U jakuju ź ich buduć układacca? Jakaja ź ich vyjdzie z stanu beta-viersii?

> І шмат ведаеш капіталістаў, якія выйгралі свае багацці ў латэрэю?

Ja ž u skobkach pajaśniŭ, što razumieju pad łaterejaj. Nie Supierłato, a rečy z takoj ža imaviernaściu.

 No.1763

>>1761
> А ў бацькоў адкуль грошы ўзяліся?
U bolšaści vypadkaŭ: ad ichnich baćkoŭ. A ŭ tych ad ichnich baćkoŭ. I h.d., pakul nie dojdziem da rabaŭnikoŭ, zachopnikaŭ, rabaŭlaśnikaŭ i h.d.

Brytanija tolki ŭ 2015 hodzie (!) vypłaciła kampiensacyju naščadkam rabaŭłaśnikaŭ (!!) za admnienu rabstva (!!!). U 2015 hodzie. Kampiensacyju naščadkam rabaŭlaśnikaŭ. I značnaja častka "vialikich hrošaj" atrymanaja mienavita takim čynam.

Viadoma, siarod ich byŭ niejki pracent tych, kamu prosta paščaściła. Ale takich nastolki mała, što hety varyjant možna nie razhladać.

> У бізнэсе можа пашчасціць, так. Можа не пашчасціць (куды часцей).

Ja pra heta ž. Łatereja.

Nu i prosty ŭdzieł u biznesie nie robić ciabie kapitalistam. Ja pad kapitalistami razumieju mienavita tych, chto maje šmat resursaŭ, jakija nie tracić na žyćcio, i moža ich układać. Samazaniaty fryłansier — nie kapitalist.

> Або мець уладу і задушыць канкурэнтаў адміністрацыйнымі і/ці сілавымі метадамі з дапамогай дзяржавы, але гэта ўжо не свабодны рыначак, а той самы этатызм.

Značnaja častka hrošaj, jakija zaraz kruciacca na "svabodnym rynku", atrymanaja mienavita takim čynam.

Prapahanda časta maluje kapitalistaŭ jak ludziej, jakija ŭsiaho dabilisia ciažkaj pracaj ci inavacyjnymi padycholdami, ale pa fakcie takich vielmi mała. Bolšaść prosta mieli prodkaŭ-rabaŭnikoŭ i ŭkłali hrošy, a daliej sami pryncypy kapitalizmu pracujuć na ich (bahatyja ŭkladajuć i bahaciejuć, biendyja nie majuć što ŭkładać i zastajucca biednymi).

 No.1764

>>1761
>nie paraŭnoŭvaj Narviehiju i Finlandyju z ZŠA.
А я недзе параўноўваў?

>Ty paraŭnoŭvaj z krainami ź pryblizna padobnaj ekanamičnaj situacyi.

Вазьмі замест Фінляндыі Чэхію ці Харватыю. Усё тое ж.

>ZŠA — kraina, pabudavanaja na rabaŭnictvie, gvalcie i hienacydzie

А яшчэ там неграў лінчуюць.

>Ja boliej skažu: va ŭsich kapitalizm

Тым не менш, у адных краінах рыначныя адносіны менш кантралююцца дзяржавай, чым у іншых.
>Kali kankurujuć 10 vialikich kampanij
то астатнія рана ці позна пачынаюць есці не толькі бананы. Калі захочуць, канешне. Бо эканоміка ў мірны час — не гульня з нулявой сумай.

>>1762
>ataka 51%
Ага, ага, Feathercoin узламалі такім чынам. І што гэта дало? Манета фактычна памерла, а ейныя карыстальнікі перайшлі на іншыя валюты.

>U jakuju ź ich buduć układacca?

У тую, якая спадабаецца большасці. І тут фактараў дахалеры.

 No.1765

>>1763
>ad ichnich baćkoŭ.
>pakul nie dojdziem da rabaŭnikoŭ
Не, можаш паглядзець біяграфіі багацеяў Сораса, Гейтса, Джобса, Ракфелера, Форда і г.д. Нават старыя сем'і нуварышаў кшталту Ротшыльдаў вядуць свой род ад мянялаў і гандляроў, а не рабаўнікоў.

>Łatereja

Не латарэя, а жыццё. Латарэя — гульня з нулявой сумай, ад яе гарантавана пасыцеюць толькі ўласнікі латарэі. Пры рыначных адносінах людзі займаюцца вытворчасцю тавараў і паслуг. Я вырошчваю збожжа, іншы чалавек купляе ў мяне збожжа і робіць муку, трэці купляе муку і робіць хлеб, чацвёрты перавозіць усё гэта. У выніку мы ўсе сыцеем і ніхто не рабуе.

>Značnaja častka hrošaj, jakija zaraz kruciacca na "svabodnym rynku", atrymanaja mienavita takim čynam.

Не. Большую частку грошай надрукавалі дзяржаўныя цэнтрабанкі, фактычна абакраўшы трымальнікаў гэтых грошай. Менавіта гэта могуць змяніць крыптавалюты.

>Prapahanda časta maluje kapitalistaŭ jak ludziej, jakija ŭsiaho dabilisia ciažkaj pracaj ci inavacyjnymi padycholdami, ale pa fakcie takich vielmi mała.

Па факце гэта амаль увесь дробны і сярэдні бізнэс.
Па іншым факце «капіталісты рабуюць» — прадукт прапаганды.

 No.1766

>Bolšaść prosta mieli prodkaŭ-rabaŭnikoŭ
У 1917 (і часткова 1939) на 1/6 сушы правялі эксперымент, прыбраўшы нашчадкаў «рабаўнікоў». Напрыклад, добрая гісторыя «рабаўнікоў» з прыгонных сялян апісаная тут: https://history.nn.by/?c=lr&i=254993
І што? Ужо пры СССР грамадства расслаілася на наменклатуру і пралетарыят. Нарабаваліся? Зрэшты, гэта не перашкодзіла механіку з будоўлі Абрамовічу купіць Чэлсі. Нарабаваў, напэўна.

>biendyja nie majuć što ŭkładać

Можаш гэта змяніць. Збяры 100500 бедных, якія палову заробку ў злога рабаўніка-капіталіста не прапіваць будуць, а ўкладваць у агульную справу, арганізуй акцыянернае таварыства для бедных, дзе ім будуць плаціць «чэсна», прадукцыю прадавай па «чэснай» цане. Тады спажывец будзе купляць і працаваць толькі ў цябе, а злыя капіталісты збанкрутуюць.

>Ja pad kapitalistami razumieju mienavita tych, chto maje šmat resursaŭ, jakija nie tracić na žyćcio, i moža ich układać.

Джун Вася зарабляе 1000 у.е., жыве з мамкай, ездзіць на метро. Сіньёр Пеця зарабляе 4000 у.е., спускае бабло на шлюх і дарагія алкагольныя напоі. У выніку Вася ашчаджае 700 у.е. у месяц, укладваючыся ў што-небудзь, Пеця ж набраў крэдытаў на новую бэху, каб кайфаваць і дзевак катаць. Праз 10 гадоў Вася — уладальнік свайго паспяховага бізнэсу, а Пеця спіўся, ягоную ўласнасць апісалі. Хто з іх меў больш рэсурсаў? Хто з іх капіталіст?

 No.1794

File: 1618344007375.png (10,09 KB, 340x190, ya.png)


 No.1795

>>1794
Так! Так! Так!



[Назад][На пачатак старонкі] [Catalog] [Post a Reply]
Выдаліць допіс [ ]
[ bc ] [ b / int ] [ pol / a / bo / dt / mu / t / vg / wp ] [ g ] [ апошнія паведамленні ]