[ bc ] [ b / int ] [ pol / a / bo / dt / mu / t / vg / wp ] [ g ] [ апошнія паведамленні ]

Апошнія допісы

Гульні >>127 Лявон
Тэма: набор краўца.

Гульні >>126 Лявон
>>125

Гульні >>125 Лявон
>>123
Але ты навёў мяне на тое, каб паспрабаваць у оперы адкрыць - атрымалася. Дзякуй, зараз чаго-небудзь набудую.

Гульні >>124 Лявон
>>123
Хромам. Памылку SSL-пратакола выдае.

Гульні >>123 Лявон
>>122
Хутчэй за ўсё так. Якім браўзерам адкрываеш?

Гульні >>122 Лявон
У мяне аднаго гэта халера не адкрываецца?

Трызненне >>1841 Лявон
(няма допісу)

Гульні >>121 Лявон
Сённяшняя тэма – міска садавіны.

Трызненне >>1840 Лявон
(няма допісу)

Трызненне >>1839 Лявон
>>1837
А.

Трызненне >>1838 Лявон
>>1825
> Мужык захоўвае абрэз для такіх выпадкаў
> Яго здаюць мянтам усе суседзі і сваякі, бо яны не хочуць, каб нейкі псіх з пісталетам іх абараніў як што застрэліў
> Смех на трасянцы

Трызненне >>1837 Лявон
>>1836
Гэта яго Белчан усемагутны пакараў за спалучэнне Т і Е

Трызненне >>1836 Лявон
>>1835
>Побе
А?

Трызненне >>1835 Лявон
>>1183
>Задавайце сваі пытанні
Побе ёсць што мастурбаваць?

Гульні >>120 Лявон
Адляпілася.

Гульні >>119 Лявон
>>117
Ладна, абодзьва мы ведаем, што ніхрана ты не збудуеш. Трымай графічнае тлумачэнне.

Гульні >>118 Лявон
>>117
Збудуй свайго, а там пагамонім.

Гульні >>117 Лявон
>>116
> battlepic
Лепш патлумач, што там дзе ў твайго рыцара, а то праўда не разумею.

Гульні >>116 Лявон
>>115

Гульні >>115 Лявон
>>114
Can't see how this is a knight

Гульні >>114 Лявон
Сённяшняя тэма – рыцар.

Трызненне >>1833 Лявон
>>1832
>Але падгарэў ты знатна

Трызненне >>1832 Лявон
>>1830
>Дэгенератыўныя суразмоўцы звычайна аб сваёй дэгенератыўнасці не здагадваюцца
Я ў курсе, таму нават не буду нічога табе тлумачыць.
Але падгарэў ты знатна.

Трызненне >>1831 Лявон
(няма допісу)

Трызненне >>1830 Лявон
>>1828
Так. Суразмоўцы, суразмоўцу. Дэгенератыўныя суразмоўцы звычайна аб сваёй дэгенератыўнасці не здагадваюцца, твае адказы гэта добра дэманструюць.
>>1829
І ты дрышчы здароў.

Трызненне >>1829 Лявон
>>1827
Narmalna strału kinuŭ, afełak

Трызненне >>1828 Лявон
>>1827
>суразмоўцу
Хуткафікс

Трызненне >>1827 Лявон
>>1826
Так, маеш рацыю, імі падкрэсліваюць дэгенератыўнасць суразмоўцы.

Трызненне >>1826 Лявон
>>1788
Ммм, карцінкі для дэгенератаў.

Трызненне >>1825 Лявон
(няма допісу)

Трызненне >>1824 Лявон
(няма допісу)

Палітыка >>418 Лявон
>Вы жывяце зараз у Беларусі?
Так.
>Ваш заробак?
0-600 білетаў банку лукі (студэнт на шыі бацькоў)
>Колькі трэба для камфортнага жыцця?
1,5-2 к мясцовых паперак
>Сэнс вашага існавання?
калі-небудзь заняць пачэснае месца ў скрыні, што выдаюць сваякам нябожчыка пасля праходжання працэдур у крэматорыі
>Сэнс існавання дзяржавы на малюнку?
там кавалак усходняй федэрацыі адзначаны, халера ведае навошта ён існуе

Палітыка >>417 Лявон
>>415
>Цікава. Вы можаце прывесці прыклад?
Не знайшоў сваіх фота, прыводжу нагугленыя.
"Адрас вытворцасці; эмульгатар мона- и дзігліцэрыды тлустых кіслот, пеногаситель полісарбат".
"Тэрмін і умові захоўвання: ня більше 24 місяців пры температурі".
"Майонезный соус Легкі"

Калісь і больш вычурныя трасянкі бачыў.

Трызненне >>1823 Лявон
>>1822
>Не ўсе рускія дрэнныя, але абсалютная большасць
Паверце, усе.

Хоча, хорошуй русскій - кожнуй двохсотуй

Палітыка >>416 Лявон
>>414
>Я табе і ў Менску горы "бычкоў" і пакетаў (асабліва калі вецер дзьме) у спальніках пакажу.
Дык я не спрачаюся. Я пра тое, што ў Піцеры, на маю, гэта больш пашырана, а ў Менску пераважна ўсё ж тое мемнае чысценька. У адрыве ад тэмы – мне яшчэ «спадабалася» вуліца Цюшына, на якую я неяк завітаў, зрабіўшы два крокі з Лігаўскага не ў той бок, там зусім гамон, проста ўся вуліца ў закінутых раздзяўбаных будынках. Сапраўдны культурны шок адчуў. У Менску такое хрэн знойдзеш, асабліва ў цэнтры.

Трызненне >>1822 Лявон
>>1820
> "не ўсе рускія дрэнныя"
Не ўсе рускія дрэнныя, але абсалютная большасць з маленства набралася імперства і проста арганічна не могуць зразумець, чаму іншыя не хочуць быць часткай "вялікай краіны, культуры, народа".
>Гэтыя словы засвяцілі мне задніцу
Я не буду сцвярджаць катэгарычна пра Украіну, а ў Беларусі рускамоўная беларуская культура такі існуе. Месцамі вельмі нават русафобная. Больш русафобная, чым мая беларускамоўная, напрыклад.

>>1821
Цалкам нармальная з'ява. Неафіты амаль заўжды больш фанатычныя (у сярэднім па палаце) за "закаранелых" носьбітаў ідэі.

Палітыка >>415 Лявон
>>412
>Такія перлы там вычытваў, ух!
Цікава. Вы можаце прывесці прыклад?


Мой былы знаёмы з Кацапстана хацеў паехаць у Мінск гэтым летам. Я паспрабаваў адмовіць (бо хацеў выратаваць беларусаў ад чарговага візіту з Масковіі, хе). Тым не менш, "russo turisto" - самая вялікая скаціна, якую я калі-небудзь бачыў. Калі яны прыязджаюць да нас, яны ўвесь час смяюцца і грымуцца на ўкраінскія надпісы (зноў жа для іх мы па-ранейшаму «как Россия, только на смешной языке») і запісваюць усё ў Tik Tok. Як быдла. І вось, па меншай меры, каб выратаваць вас ад той самай заразы, я прапанаваў яму замест гэтага паехаць у Смаленск. Я сказаў хлопцу, што "ўсё як у Беларусі". Нават моўная сітуацыя падобная(прабачце, але атрымалася іранічна). Дык навошта плаціць больш? Не едзьце ў Беларусь, калі ў вас ёсць Беларусь вдома.
Таму ён пакрыўдзіўся, і мы перасталі размаўляць.
І я правільна зрабіў, спыніўшыся, бо той, хто размаўляе з маскалямі, сябе не паважае.

Палітыка >>414 Лявон
>>413
>у расійскага даўжэйшыя тэрміны прыдатнасці, але на смак яно ўсё як з гумы зробленае.
Хв, быў у Маскве разоў 5 за апошнія некалькі гадоў перад каронай, мне іх малочка гумовай не здалася ні разу. Мо мне больш шэнціла.
Тэрміны прыдатнасці больш залежаць ад заканадаўства і ўпакоўкі, чым ад якасці малака. Даводзілася нямецкае UHT-малако з тэрмінамі па некалькі гадоў у розных экзатычных месцах піць - ну малако як малако.
Капучыну не збіваў, праўда.

>але ж спальнікі засратыя, прычым спрэс

У Піцеры па спальніках асабліва не швэндаўся, але і асаблівай розніцы з менскімі спальнікамі не адчуў. Недзе прыбрана, недзе не вельмі.
>Неўскі праспект чысценькі
Як і праспект "незалежнасці", так. Я табе і ў Менску горы "бычкоў" і пакетаў (асабліва калі вецер дзьме) у спальніках пакажу.

Трызненне >>1821 Лявон
>>1819

>І больш гатовы для адваротнай асіміляцыі ва ўкраінцы.

Манкурты становяцца найгоршымі ворагамі. Падобным чынам, "кубанскія казакі" цяпер больш за ўсё ненавідзяць украінцаў, бо яны самі, па сутнасці, украінцы, але хочуць выглядаць рускімі. Падобным чынам украінец, які вырашыў стаць рускім, будзе ненавідзець нас удвая больш, чым тыповага рускага.

Трызненне >>1820 Лявон
>>1819
>украінскай рускамоўнай культуры
Гэтыя словы засвяцілі мне задніцу, бо прарасійскія сілы актыўна прасоўваюць тэзу пра існаванне "рускамоўных украінцаў" альбо "ўкраінскай версіі рускай мовы". На самай справе ўкраінскай культуры на рускай мове няма. Існуюць асобныя ўкраінская і маскоўская культуры. Ужо так здарылася, што ўкраінская культура ствараецца выключна нашай мовай. Адпаведна, спроба вынайсці сімбіёз адной мовы з другой з'яўляецца мостам для пераходу ад украінскай назад да расійскай культурнай плоскасці. Каб спыніць украінізацыю, яны хочуць стварыць ілюзію, што можна быць «рускамоўным украінцам».

> Спакайней аддаваць дзяцей ва ўкраінскую школу.

Дзякуючы моўнаму закону "рускія школы" перасталі існаваць у 2020 годзе. Цяпер у яго не будзе выбару))

>больш сутыкаўся з украіншчынай, чым Алёша з Растова

Увогуле так, але масквічы часам таксама любяць украінскія песні. Сярэднестатыстычны маскаль можа быць нават супраць Пуціна альбо акупацыі Крыма, але калі вы будзеце на яго больш ціснуць, ён непазбежна будзе наліваць імперскі гной. Яны настолькі небяспечныя, што з удаванай любоўю і павагай да ўкраінцаў і нянавісцю да ўлады могуць пераканаць некаторых украінцаў, што "не ўсе рускія дрэнныя". І нашы наіўныя суграмадзяне пабягуць іх абдымаць.
Бяда ў тым, што культура масквічоў поўная пераканання, што Украіна, хай і асобная, па сутнасці такая ж, як і Расія, але з чыстым і еўрапейскім какошнікам. Яны не разглядаюць нас як асобную сутнасць. І яны спрабуюць пакінуць нас на сваёй арбіце любым спосабам, бо губляюць велізарны рынак. Таму яны робяць выгляд, што любяць і паважаюць нас, але на самой справе тады яны падыдуць і прашаптаюць вам на вуха: "а чаму вы не рускі? Можа, хопіць і давайце пагаворым па-нашаму?"

Палітыка >>413 Лявон
>>412
>цяпер я прынцыповай розніцы ў якасці малака, кефіру і тварагу з паліц маскоўскіх і менскіх супермаркетаў не бачу
Напачатку каранавірусу, у сакавіку 2020, ганяў у Расію ў камандзіроўку. Прынцыповая розніца ёсць: у расійскага даўжэйшыя тэрміны прыдатнасці, але на смак яно ўсё як з гумы зробленае. Я яшчэ здзівіўся, хацеў там збэцаць сабе капучыны ў каўным аўтамаце ў офісе – дык заместа пенкі выйшла нейкая тварожыстая маса, а мне тамтэйшыя сказалі, што «так яно і трэба, а што, неяк інакш бывае?». Прыйшлося далікатна зліваць яе.
>Ды і Піцер нармальны
Заязджаў якраз і ў Піцер. Там пяззец, браточак, ну. Неўскі праспект чысценькі, канешне, бо турыстых як мурашоў, але ж спальнікі засратыя, прычым спрэс. У Менску, канешне, адшукаць засраты двор таксама можна, але менавіта што адшукаць. А там з двара ў двор пераходзіш – і паўсюль нейкія паперкі і пакункі раскіданыя.

Палітыка >>412 Лявон
>>409
>Хоць пазней неаднаразова выяўлялася, што яны вырабляюцца ва Украіне
О, заўжды весялілі гэтыя ўкраінскія "беларускія" прадукты з "беларускай" этыкеткай з гугл-транслэйту. Такія перлы там вычытваў, ух!

>>410
>У параўнанні з маскалямі нашыя малако ды піва сапраўды як самым панам Езусам на нябёсах разлітыя. І «парадачак» таксама, М(і/е)нск сапраўды значна больш чысты і вылізаны ад Масквы ці Пецярбургу
Можа яно так і было ў нулявыя, а цяпер я прынцыповай розніцы ў якасці малака, кефіру і тварагу з паліц маскоўскіх і менскіх супермаркетаў не бачу. (Пра піва не ведаю, па мне яно ўсё як сцулі - што беларускае, што расійскае, што бельгійскае з чэскім). Хаця сябры з Масквы расказвалі пра расійскі тварог, які можна падпаліць і ён гарыць.
Тое ж і чысціні тычыцца. Масква цяперака не бруднейшая за Менск, прынамсі ў межах ТТК. Ды і Піцер нармальны. Вось мухасранскі расійскія - гэта сапраўдны жах у параўнанні з беларускімі райцэнтрамі.

Палітыка >>411 Лявон
>>410
Я дзесьці чуў дакладнае параўнанне пра чысціню. Тып чысты, як у калідоры камеры катаванняў. Навокал усё стэрыльна (нават хлор смярдзіць), можна хадзіць па падлозе басанож, але якая розніца, калі цябе па гэтых калідорах вядуць у пакой для катаванняў? Тое самае і з "стабільнасцю". У турме таксама пастаянна даюць вельмі добрую порцыю ежы, магчыма, нават большую, чым тое, колькі бяздомны чалавек есць на вуліцы, шукаючы сродкі да існавання ў галечы.

Трызненне >>1819 Лявон
>>1817
>І хіба цяпер няма этнічных украінцаў, якія аднолькава ставяцца да нашай культуры
Ёсць такія абыякавыя.
>У гэтым выпадку Алесь не ўкраінец.
Алесь усё ж хутчэй прадукт украінскай рускамоўнай культуры. Ён так ці інакш больш сутыкаўся з украіншчынай, чым Алёша з Растова. І больш гатовы для адваротнай асіміляцыі ва ўкраінцы. Спакайней аддасць дзяцей ва ўкраінскую школу.
Розніца ёсць.

>>1818
>Васіля Габсбурга
Ну вось ён вырас сярод украінцаў. Так што нармальна падыходзіць пад шаблон "украінец N-скага паходжання". Як і дзеці афрыканцаў.
Калі ж чалавек прыязжае ў нейкую краіну дарослым, з гатовым светапоглядам - ну, у палітычным сэнсе ўкраінцам ён можа стаць (як вось гэты чарнаскуры бенінец стаў рускім дэпутатам: https://lenta.ru/articles/2015/09/21/sagbo/). У культурна-этнічным - не думаю.
>Захарчанка
Манкурт звычайны. Маскаль украінскага паходжання, які з дзяцінства перахлябаў маскоўшчыны. Бываюць і такія.

Палітыка >>410 Лявон
>>409
> ў нас існаваў дурны стэрэатып, што Беларусь - гэта стабільнасць, парадак і росквіт.
Гэта вы проста ў маскалёў яго падхапілі. У параўнанні з маскалямі нашыя малако ды піва сапраўды як самым панам Езусам на нябёсах разлітыя. І «парадачак» таксама, М(і/е)нск сапраўды значна больш чысты і вылізаны ад Масквы ці Пецярбургу ці, больш, напэўна, аднаўзроўневае параўнанне – Петразаводску якога. Але там у іх гэта абумоўлена тым, што ў той жа Маскве ці Пецярбургу людзей як на ўсю нашую краіну – уласна, таму сральня і атрымліваецца, бо як людзей многа і сраць няма дзе, то сруць дзе давядзецца. У нас таксама так, проста адносна менш і часам лепей прыхавана.

А так га – як разумець сутнасць гэтага эфекту, то добра бачна, як стаіць карчма пасярод дзярма.

Палітыка >>409 Лявон
>>402
>рука ў гаўне
Самае смешнае, што да нядаўняга часу ў нас існаваў дурны стэрэатып, што Беларусь - гэта стабільнасць, парадак і росквіт. Мы чамусьці палічылі, што так званыя "беларускія прадукты" (напрыклад, малако, марожанае ці піва) лепшыя па якасці. Хоць пазней неаднаразова выяўлялася, што яны вырабляюцца ва Украіне, але прадаюцца пад выглядам беларускай прадукцыі. Усё той жа комплекс непаўнавартасці "у нас усё гаўно, і ў суседзяў усё ў парадку"

Беларускі парадачек, хулі

Трызненне >>1818 Лявон
>>1817
Па культуры ён маскаль. Нагадаю, што Дастаеўскі, Гогаль, Рэпін і Калчак маюць украінскае паходжанне. Нават кожны восьмы жыхар Сібіры мае ўкраінскія карані. Але ці робіць гэта іх украінцамі? Не!
Але гісторыя ведае Лыпінскага альбо Васіля Габсбурга, якія не мелі ніводнай кроплі ўкраінскай крыві, але зліліся і сталі больш украінцамі пры ўмоўным Алесі. Хоць Лыпінскі быў палякам, а Габсбург - Габсбургам. І яны таксама нарадзіліся ў адпаведных культурах (відавочна, не ўкраінскай). Таму, на маю думку, украінцы зараз з'яўляюцца палітычнай нацыяй, хаця раней мелі моцную этнічную афарбоўку. Таму этнічныя армяне Нігоян альбо беларускі Жызнеўскі - украінцы. А Захарчанка, які нарадзіўся ва Ўкраіне, мае ўкраінскае прозьвішча і карані і г.д. - самы люты з маскавітаў.
Японец, які прыйшоў да нас, вучыць нашу мову, вывучае культуру, адаптуецца да нашых рэалій і цікавіцца нашай палітыкай - большы ўкраінец, чым рускамоўны Мікола, які выступае за рускую мову як другую дзяржаву і для якога Украіна - клёцкі, боршч і вясковыя песні. Хаця Мікола можа лічыць сябе ўкраінцам з-за свайго паходжання.

Трызненне >>1817 Лявон
>>1816
>Вось дзеці - калі ласка, калі вырастуць тут і прасякнуцца тутэйшай культурай

Праўда! Як мы гаворым, "украінец - гэта не той, чый бацька ўкраінец, але чый сын ім стане". Тое самае і тут. Але паходжанне ўсё роўна не мае значэння. Вось вы кажаце, што толькі дзеці звычайных афрыканцаў ці азіятаў стануць украінцамі, калі цалкам пагрузяцца ў культуру. І хіба цяпер няма этнічных украінцаў, якія аднолькава ставяцца да нашай культуры і ведаюць пра яе гэтак жа, як і азіят, які жыве тут? У нас шмат такіх "грамадзян, але не ўкраінцаў". І яны тут нараджаюцца. І яны не становяцца ўкраінцамі, бо іх родная мова - руская (праз бацькоў), яны слухаюць рускі рэп і цалкам пагружаюцца ў расійскую культурную прастору. У чым прынцыповая розніца паміж умоўным Алесем, які на 100% з'яўляецца этнічным украінцам, але ментальна і культурна ён нічым не адрозніваецца ад Алёшы з Растова? Нічога! Яны слухаюць адну музыку, жартуюць з адных і тых жа мемаў, глядзяць аднолькавыя фільмы і тых самых блогераў. Зразумела рускі. У гэтым выпадку Алесь не ўкраінец.

Трызненне >>1816 Лявон
>>1808
>Стаць украінцам можна
>>1812
>Размаўляйце па-ўкраінску і заставайцеся ў нашай культурнай прасторы - і вы станеце ўкраінцам
Не згаджуся. Ладна, калі там які-небудзь маскаль, лях ці канадзец згадае, што ў яго прабабуля - украінка ці беларуска, натхніцца гэтым, вывучыць мову, купіць вышыванку і будзе сябе ўкраінцам/беларусам называць. Ладна нават калі чалавек з памежжа, скажам, літовец з Дзукіі ці славак з Карпатаў - яны этнічна і культурна недалёкія ад беларусаў і ўкраінцаў. Чым бы чалавек не цешыўся.
А калі нейкі японец ці афрыканец без усялякіх каранёў? Не, максімум ён можа стаць украінскім/беларускім грамадзянінам, але не ўкраінцам/беларусам.
Вось дзеці - калі ласка, калі вырастуць тут і прасякнуцца тутэйшай культурай, будуць афрабеларусамі, як Андрусь Такінданг ці Алана Гебрэмарыям.

Трызненне >>1815 Лявон
>>1814
Ага.
http://slounik.org/search?dict=&search=%D0%A8%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%86%D0%AB%D0%BD%D0%B3%D0%B0&x=0&y=0